Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Let's open the dragon

تنها نکته ای من رو اروم می کنه اینه که تا قبل از شروع مورنینگ امروز، دیگه همه چیز تمام شده و من یا زنده ام یا مرده و دقیقا اون زمانی که مگوریوم داره از زیر عینکش به مورنینگ شونده نگاه می کنه و سوال می پرسه، منم با احتمال خوبی کارم تمام شده.

ادرس اینجا و رمزش  رو می گذارم تو نوت تبلت اگه اشتباهی av نود رو زدن، مادری کسی مواظب میراثم باشه.

ایشالا که بازم در خدمت هم هستیم. بدونید خیلی دوست دارم اینجا رو.

امضا، دم فرفریان قبل عمل قلب، با استرس.

قلب کوچک خود را به چه کسی بدهم؟


نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 07:57

خوب میشی و بر‌می‌گردی.

یاقوت چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 12:36

دوبار خوندم گفتم اشتباه دارم می کنم ..کاش یه چند روز بعد میومدم سر می زدم وبت..
ایشالله عملت با موفقیت تموم شده باشه و صحیح و سلامت باشی دم فرفری

ژنرال چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 12:59

زود برگرد پسر. منتظرتیم.

(Drop (Zal چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 14:29

دیگه الان احتمالا عملت تموم شده.
امیدوارم خیلی خوب پیش رفته باشه و صحیح و سالم و بهتر از قبل برگردی کیلگارا

jud چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 15:53

با آرزوی سلامتی کیلگ. زودتر خوب شو☘

شن های ساحل یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 20:56

الان شدی یه دم فرفری با قلب سالم

قدرت دست شماست،
این قلبم می زنه تاپ تاپ تاپ واسه شماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد