Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

PCR

امروز تست پی سی آر دادم برای اولین بار. با هزینه ی گزاف گفتم اومد خونه.  دوست نداشتم  تو بیمارستان خودم جایی که همیشه اونور میز دارم نسخه می گذارم این بار به عنوان مریض برم تست کرونا بدم و اعصابم می ریخت به هم ضمن اینکه واقعا جرئتم نمی ره ماسکم رو دربیارم تو اون فضا!

بعد هی خانومه همسایه مون این وسط منو دیده بود می پرسید، شما چه علایمی داشتی، پسر منم دو روزه افتاده توخونه استخون درد داره! بعد من هی بهش می گفتم نه خانوم من کرونا ندارم برای کار دیگه ای نتیجه ی تست رو می خوام. بعد هی باور نمی کرد :))))) می گفت باشه اره می دونم اشکال نداره کرونا که چیزی نیست منم گرفتم هی سعی می کرد استیگما زدایی کنه بعد منم نمی تونستم واضح بهش بفهمونم این برای عمله هی بهش می گفتم نه جدی می گم من اصلا مشکوک به کووید نیستم خب نتیجه ی منفی تست رو می خوام نشون محل کارم بدم بعد دوباره اخرش گفت اگه مثبت شدی هم ایشالا که سریع تر کرونات خوب بشه. :/ رها نمی کرد بزرگوار. 

 

امروزم ۸ تا مریض کرونا از بخشم ترخیص کردم. نسخه ی ترخیص کرونا نمی خواهید واسه تون بنویسم؟ ده هزار برگ خلاصه پرنده و سر نسخه پر کردم. دستم شکست. و این زیباست.


پ.ن. عجیب دلم می خواست یکی بود اشنا بود تو ازمایشگاهی کار می کرد جواب منفی رو بهم می داد و مجبور نمی شدم دنگ و فنگ تست دادن داشته باشم. خیلی خرن که منو با این حال مجبور می کنن این قر و فر ها هم داشته باشم. نیست خیلی رعایت می شه دستورالعمل کرونا!

پ.ن. ببینید کی رفته عمدا اون بخش کرونایی رو برداشته که ای سی یوی مگوریوم این ماه داخلشهههه و صبح ها مثل جغد میشینه تو بخش تا مگوریوم بیاد. *_* این قانونه. ارتباط با مگوریوم تمام نمی شود فقط از بخشی به بخشی و از ای سی یویی به ای سی یویی دیگر منتقل می گردد.

پ.ن. حالا اگه بزنه و شانس گه ما مثبت دربیاد چه گلی بگیریم؟

پ.ن.واقعا ارشا اقدسی مرد؟ اصلا بهش فکر نمی کنم.

پ.ن. امروز دقیقا ۳۶  تا ۴۰ساعت نخوابیدم و فهمیدم اثر کم خوابی شدید رو مغز چیه. فهمیدم مواد اعتیاد زا چی کار می کنند. دنیای دورم بی نهایت اروم شده بود. بعد کاملا درک کردم چرا هر وقت جنیفر لارنس زیاد مست می شه چشماشو اونجوری از هم باز می کنه. فکر می کنه کسی نمی فهمه. دقیقا مثل امروز من بود. یه لحظه اگه پلک بزنی خوابت می بره. نمی دونم چه جور تصادف نکردم. دو روزه خواب صفر داشتم. حتی چرت خواب هم نه. خواب صفر. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد