Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

چگونه اصغر فرهادی باشیم؟

یکی به نعل بکوبید یکی به میخ!


پ.ن. چه می کنه حذف قانون برگ سبز سربازی از رزیدنتی. خداییش من دیشب پست می گذاشتم روحم هم خبر نداشت. نگو با رئیس سنجش تله پاتی کرده بودم! مهندسمون هم که رفت پادگان، فعلا برش گردوندند و ما خوشحال شدیم.

پ.ن. ساعت چهار صبح (پنج و نیم صبح) نبرد کیمیا علیزاده است با یک بانوی ایرانی تو المپیک . شما طرف کی هستید؟ من که کاملا مشخصه کدوم وری هستم،  حتی اسم حریف ایرانی اش هم درست نمی دونم. ولی ساعت کوک می کنم بیدار می شم.  *___* حس قشنگیه! که به روش خودشون دورشون بزنی. ها ها ها موندم الان چه گه گیجه ای گرفتن! اینقدر پخشش نکردن بنده خدا رو، الان چون حریف ایران شده و پخش مسابقات ایران التزامیه، به عنوان حریف ایران مجبورند پخشش کنند. که البته ببینم صدا و سیما تخمش رو داره بی حجاب پخشش کنه یا ساعت چهار قراره انتن ها خراب شه و تصویر ها بره و برق قطع بشه؟ چه قدر دنیا کوچیکه. بازم المپیکه، دوباره همه مون کیمیای ایران رو پای تلویزیون خانگی تشویق می کنیم، و البته اون اینبار ازاد و رهاست! با موهای فرفری فابریکش که همیشه منو یاد خرگوش می ندازه! علم الهدی کجاست؟ کدوم گوریه؟ یه سری ها هم می گن حریف بازیکن ایران عوض شده. ای خدا که حتی نمی دونیم چه خبره اونجا خبر موثقی در دسترس نیست. من خیلی کیمیا علیزاده رو دوست دارم و به خاطر تمام سختی ها و غربت هایی که کشید ارزو می کنم حریفش رو لوله کنه. مهم نیست ما در هر صورت برنده ایم. پنج و نیم صبح پست می گذارم. با من باشید..،


راستی یادم رفت از افتتاحیه المپیک بنویسم براتون! من با بدبختی دیدمش. دیگه خودم حال نداشتم ایزوفاگوس برام اورد گذاشت جلوم وسوسه شدم نصفش هم خواب بودم. می گم که بد جور افول کردم. نظر؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
ژنرال یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 02:47

البته کیمیا علیزاده در انتخابی تیم ملی سال ۲۰۱۶ از یه خانم جویباری شکست خورد و دوم شد و بعد با پارتی بازی نفر اول تیم ملی شد؛ در اعتراض به این ظلم آشکار همسر نفر اول در یه حرکت تکانه ای انگار یکی دو نفر رو زده بود و چند سال زندان رفت، و اون نفر اول هم تمام لباس هاش رو به آتیش کشید و چند سال بعد فقط به خاطر نیاز به امرار معاش در ایلام شروع به مربی گری کرد!
من که طرفدار کیمیا نیستم؛ اگر از ظلم گریزونه خودش روزی ظلم کرده!

من که تا حالا نشنیده بودم،
یعنی اینقدر آشکارا با پارتی بازی بوده؟ البته بنازم به این مملکت با پارتی هیچ کار در آن غیر ممکن نیست، ولی عجب مگر پارتی بازی برای المپیک به این راحتی هاست. خیلی سخت باورم می شود.

منتهای امر، موافق این نیستم که بگیم از ظلم گریزون خودش روزی ظلم کرده. اینا به قدرکافی بی شرف هستند، دیگه هرچی بوده بوده، فکر نکنم الان وقت هم زدن گذشته اش باشه، هرچند واقعا باورم نمی شه.

ژنرال یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 15:00

بله کاملا ماجرا واقعی بود.
متاسفانه کیمیا دو تا برد خوب آورده و روی خوب قضیه خوشحالی شماست!
البته اگر اون مساله ی حق خوری ۵ سال قبلش نبود من هم طرفدارش، و طرفدار مهاجرتش، و به قول تو طرفدار موهای فرفریش بودم!

مسعود من یه سرچی هم زدم، این را از کجا از کی شنیدی اصلا همچو چیزی پیدا نکردم. منبع پلیز.

ژنرال دوشنبه 4 مرداد 1400 ساعت 02:15

از یکی از قهرمانان سابق خانم تکواندو که ملی پوش بود و دست بر قضا دختر داییمه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد