Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پنج و نیم گیگ

همین الان پنج و نیم گیگ کتاب رو با خیال اینکه در جایی دیگه ذخیره دارم، شیفت دیلیت کردم!

بعد رفتم دیدم در جایی دیگه ذخیره ندارم. زرشک.

خاک بر سرم.

پنج و نیم گیگ کتاب که طی سالیان متمادی اندوخته بودم!

قلبم رگ به رگ شد.

تا پنیک اتکی دیگر بدرود.


پ.ن. وای. واقعا باورم نمی ره!!! اخه این چه کاری بود من کردم.  بمیرم رواست. :((

نظرات 1 + ارسال نظر
شن های ساحل پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 00:41

با نرم افزار ریکاوری نمیشه برش گردوند؟

سلام...
والا بیخیالش شدم دیگه. ریکاوری هم نیازمند اینه که خیلی دستکاری اش نکرده باشی بعد حذف فایل ها و کلا دل خوشی ندارم از ریکاوری...
این قدر موضوعات ریز و درشت از آسمان می باره نهایت دوام این ناراحتیم شش هفت ساعت بود.
دیگه گفتم هر وقت خواستم دوباره می گردم دانلودشون می کنم.
ببخشید جواب کامنت های مهربانانه ات دیر شد...
همه شون را سر وقتش می خواندم.
نتوانستم جواب بدهم فقط. عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد