Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی کشیک پست کشیک از نعمات خدادادیه

می خوام مجازا یه دور همه تون رو ماچ و بغل کنم،

چون فهمیدم ما دوباره به خاطر کرونا کشیک پست کشیک شدیم 

و این یعنی من تعطیلم و می تونم کماکان همین بخشم رو ادامه بدم و مجبور نیستم از این بخش برم. *-*

جان.

نظرات 4 + ارسال نظر
Zal یکشنبه 13 تیر 1400 ساعت 21:33

https://kilgharrah.blogsky.com/1395/10/11/post-297/راستشو-بگو-بلاگ-بی-همه-چیز،-چی-زیر-لباست-قایم-کردی؟


https://kilgharrah.blogsky.com/1398/02/16/post-1549/نشانه-گیری-پرتاب-سکوت-سکوت-سکوت-شپلق

امممم. سلام اینا چی بود؟
نشونه ای اینکه وبلاگ ما بیبیدی بابیدی بو می کنه؟ :))))

شن های ساحل چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 02:30

یعنی بخش کرونارو دوست داری؟!!

بخش کرونا نه، بخش روان پزشکی! :)))
و گفتند به خاطر کرونا می تونیم تعطیل باشیم و این یعنی برنامه ام دست خودمه در روز های تعطیلم می تونم مطابق میلم برگردم به روان پزشکی. ^_^

شن های ساحل چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 02:55

نه فهمیدم اشتباه گفتم

اصلا بخش کرونا رو ندوست. جونت رو می گذاری کف دستت واسه کسانی که خیلی هاشون حتی مهم نیست براشون که اصلا ذره ای رعایت کنند.

شن های ساحل چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 03:09

یاد یه چیزی افتادم من بعد از فوت پدرم حدودا 6 ماه اریتمی شدید داشتم ولی در حد تو نبود برای تنظیمش چند ماه زالزالک میخوردم خیلی از داروهای قلب المانی زالزالک دارن من اون موقع تازش میخوردم الان که نیست ولی دم نوشش هست میوه خشکش هست بگیر دم کن بخور بهتر از هیچیه

واقعا؟
اصلا نمی دونستم.
من فردا که نه پس فردا دم عطاری هستم جهت فراهم اوردن دمنوش زازالک.
خودش یک مزه ی گسی داره به سلیقه ی هر کسی نمی شینه. پاییز می اد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد