Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Anti HBc

می خواستم بیام اینجا یکم نق بزنم،

گفتم قبلش برم ببینم جواب ازمایش مریض امده یا نه؟ گفته بودند تا فردا نمی آد.

یهو زدم دیدم اومده.

انتی اچ بی سی اش مثبت شده. 

و کل بدبختی هام از بیخ یادم رفت، الان نشستم گریه می کنم،

اینقدر حالم گرفته شد حد نداره....

چون این قدر بی سوادم و این قدر هول کردم که حتی یادم نمی آد انتی اچ بی سی کدوم یکی شون بود و معنی اش چی بود. 

فقط می تونم گریه کنم. 

تو گوگل هم هرچی سرچ می کنم امید بخش نیست. 


پ.ن. این باشه  تا پزشک های فامیل بیایند ارومم کنند. من الان فقط می تونم گریه کنم. هیچی دیگه از من نخواهید. باورم نمی شه این قدر بدبختم سوزن مریض هپاتیتی رفت تو دستم. وای. چقد زندگی مزخرفه. من نمی خوام اینجوری بمیرم.


پ.ن. خب اهل فن می فرماند جای گریه زاری بنشین دو کلام درس بخون که از جهالت وا رهی و بفهمی چیزی نیست، هش. ولی یک لحظه حالم بد شد ها...


نظرات 9 + ارسال نظر
فاضله شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 21:31 http://1000-va2harf.blogsky.com

امید خوبه همیشه

می بینم که خواننده ها به واژگان مورد علاقه ی بلاگر روی آوردند. امید خیلیییییییی خوبه. :دی

شن های ساحل یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 15:31

یا خدا انقدر گریه نکن به خودت استرس الکی نده چند جا بپرس بعد بشین به فکر کردن ...من زیاد در مورد هپاتیت بی نمی دونم ولی حتما نوزاد بودی واکسنش زدی انتی بادی داری و مشکل ایمنی بدن هم نداری الکلم نمیخوری سنت هم بالای بیست سال احتمال ابتلا برات کمتر از 5 درصده شاید حتی کمتر از این ...این هفته تا می تونی بخند خوشحال باش فیلم طنز ببین برقص یکم به لمفوسیت های تیت کمک کن ...چیزی نیست انشالله بد به دلت راه نده

اونقدری گریه نکردم. همون لحظه ای که فهمیدم خیلی هول و سکته کردم، تا زمانی بتوانم با متخصص عفونی صحبت کنم ببینم تفسیرش یعنی چه، به حال زار خویشتن گریستم. یک لحظه حس کردم دنیا روی سرم خراب شد کامل. ولی بعدش دیگه اوکی شدم. ممنون مهربانم.
مشکل این بود که انتی بادی بدن خودم هم زده بود منفی! در صورتی که همین دو سال پیش مثبت و بالای ده (ایمن) بود حتی!
شلوغ بودن برنامه خوبی اش اینه که وقتی برای ناراحتی کردن پیدا نمی کنی. فقط واسه چند نفر تعریف کردم سبک تر شدم اندکی. بیمارستانمون هم خیلی خوفه هر روز زنگ می زنند احوالم را می گیرند.
مثل اینکه احتمالش حتی در حد صدم درصده یکی از دوستام برام در آورده بود. دم هم کشیکم گرم! واقعا کم نذاشت... هم جام وایستاد بروم آزمایش بدهم، هم رفت سرچ کرد... خیلی خوبه.

شهرزاد دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 00:36

چی بود آخر؟ حالا ماهیتش مهم نیست البته. میگم یعنی هپاتیت داشت؟
منم دیروز که فهمیدم کرونا گرفتم دو ساعت نان استاپ اشک ریختم

نتیجه این بود که بیماره هپاتیت بی گرفته و خوب شده و در حال حاضر ناقل نیست و نمی تواند انتقال بده به کسی. و اینکه بدن منم به طرز غیر قابل باوری ایمن نیست... در حالی که یک سال پیش خیلی هم خوب ایمن بوده!
یک احتمال دیگه هم اینه که فاز خیلی حاد شدید هپاتیت باشه که در این صورت بیمار ناقله و من می تونم گرفته باشم ولی چون احتمالش خیلیییی کمه متخصص عفونی اصلا این یک احتمال را نگفت...

ای بابا اقا چی شدی... وبلاگت که راهی نیست بر ما. می دونم خیلی حس ترسناکی می تونه باشه، ولی باور کن چیزی نیست و خوب می شوی. این همه آدم شکستش دادن تو هم می توانی.
فقط حتما سی تی بده، اگه ریه درگیره، تلاش کن حتما بستری بشو دارو در بیمارستان بگیری چون یکهو وضع خارج از کنترل می شه. این هایی که می میرند خیلی هاشون فکر کردند با استراحت در منزل خوب می شوند و این اشتباه هست. این دو توصیه ی حیاتی.
و می دونم سخته تحملش، ولی ارام باش و باور کن اینم یک بیماریه که راه حل داره. به این فکر کن که باید روزی بالاخره گرفتش و اتفاقی هم نمی افته دو هفته بعد عالی هستی و ایمن!
کرونا الان حل شده لست مثل ایدز لاینحل که نیست. نباز خودت را.

شن های ساحل دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 13:57

کیلگ بهتری؟
من که کاری از دستم بر نمیاد جز دعا کنم چیزی نباشه و نگرفته باشی ولی اگه یه زمانی کمک لازم داشتی حتما بگو می دونی تعارف نمیکنم می دونم تا هرچقدر بتونم هستم

شن های ساحل دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت 14:05

شهرزاد انقدر زود خودت نباز اگه بیماری زمینه ای نداشته باشی نمیخواد انقدر خودت اذیت کنی فقط حتما یه کار بکن یه مولتی ویتامین قوی آمریکایی پیدا کن روزی یکی بخور نمی تونم مارک خاصی بهت معرفی کنم چون توی بازار اونایی که میشناسم نیستن برای اینکه به ریه ات فشار نیاد هم شربت پلارژین بگیر بخور گیاهی ولی خیلی کمکت میکن.ویتامین دی و سی هم که خودت می دونی حتما اگه التهاب لوزه داشتی حتما انتی بیوتیک بگیر کرونا بدن ضعیف میکن اکثرا کنارش عفونت باکتریایی هم میگیرن .موز و اب هویج زیاد بخور...گوشت قرمز هم کم بخور ....استرس هم نگیر ردش میکنی نگران نباش فقط بدن دردش باید تحمل کنی...خودم دوبار گرفتم یکی دو ماه هم بخش کرونا رفت وامد داشتم

شهرزاد سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 21:45

خفیفه واسه من خداروشکر.
تقریبا دیگه هیچ مشکلی ندارم جز یه کوچولو نفس تنگی. اسکن هم همون روز دادم و ریه سالم بود و دیگه اگه اتفاق تازه‌ای نیفته دیگه. البته سرفه و تب و فلان هم ندارم. از اولم نداشتم. سردرد بود و چشم درد و بدن درد که خوب شد.
داروهای اصلی کرونا رو گرفتم و دارم میخورم و اوضاع تحت کنترله.
امیدوارم این ایمنی که میگن و آنتی بادی و اینا واقعیت داشته باشه‌.

شهرزاد سه‌شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 21:48

شن‌های ساحل
مرسی از حرفات. مرسی از توجهت واقعا‌. آره هر روز دارم ویتامین سی می‌خورم و میوه‌جات و گرمی‌جات و ...
گوشت رو نمیدونستم. مرسی گفتی.
حال عمومیم خوبه خداروشکر. امیدوارم همینجوری پیش بره و بد نشه یهو. بازم مرسی.

یاقوت چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:36

خدا رو شکر .. اومدم کامنتا رو خوندم خیالمان راحت شد پسرم ..
شهرزاد من از وب ستاره دیدم .. خدارو شکر که خفیف بوده و خوبی :*

شهرزاد پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 00:40

یاقوت تو با معرفت‌ترینی دختر :****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد