Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

چند یاقوت سرخ؟

بدو بدو مسابقه ست، 

می خوام ببینم بین شما کی تخمینش بهتره!

یادش به خیر، ما اول راهنمایی بودیم یه کتاب داشتیم، به اسم "فیزیک از اول"! و این کتاب با فصل تخمین شروع می شد. مثلا می گفت اگر همه ی موهای یه آدم رو به هم وصل کنیم، به نظرتون چند تا جاده را می شه با طناب حاصل پیمود؟  سوال های فضایی داشت و من واقعا خیلی شانس آوردم که اون فصل تمام شد و فیزیک در همان یک فصل خلاصه نشد، وگرنه یک جلبک تمام عیار می شدم در این علم و از محبوب ترین درسم متنفر می شدم. دوم دبیرستان دوباره کتاب وزارتی یه مدل هایی از این ژانگولر ها داشت... 


به یاد ایام قدیم، و فصلی که ازش متنفر بودم و هیچ وقت عددی حتی نزدیک به عدد مذکور در نمی آوردم، این بار از شما می پرسم عزیزان:

سوال- بگید ببینم به نظرتون چند تا آلبالو (یا در عکس معادل هسته ی آلبالو) در عکس های زیر مشاهده می فرمایید؟

***سعی می کنیم یه جور از خجالت فردی که نزدیک ترین تخمین را بزنه دربیاییم.***


_آلبالو های سال آخر قرن_


_هسته ی آلبالو های سال آخر قرن_


پ.ن. بله، من در انترنی به شدت بیکارم، آلبالوهایی که مشاهده می کنید را تا دونه ی آخر شماردم و از تعداد دقیقشون خبر دارم. می خوام ببینم دستتون به کم می ره یا زیاد. عکس هسته ها هم برای این گذاشتم که راحت تر تخمین بزنید. :)))

همیشه برایم مثل یه فانتزی بود بشینم شمارش یک چیزی که به نظر می آد غیر ممکن هست را انجام بدم و آمارش رو دربیارم. امروز به مغزم یه صفایی دادم با این کار! هوف.

نظرات 10 + ارسال نظر
Zal جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 17:16

1670

شرکت کننده ی شما ره یک

ژنرال جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 20:30

۵۵۰ مثبت و منفی ۱۰۰

شرکت کننده ی شماره ی دو

یاقوت جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 21:13

پونصد و هفتاد چیه

شرکت کننده ی شماره ی سه

یاقوت یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 11:55

نگفتی که چندتاست ..هنوزم وقت هست دیگه .. پونصد و هفتاد و سه گفتم قبلاً تو تایپ سه شده چیه:(((..الان یه تخمین دیگه می زنم هشتصد و هفده ..

تصحیح پاسخ شرکت کننده ی شماره ی سه

خب گفتم ببینم مسابقه چند تا شرکت کننده داره. ببین الان یک شرکت کننده داریم هنوز پاسخ نداده.
حتماااا می گذارم جوابش رو. در این مدت هر کدومتون فکر کنید اگه برنده شدید چی بهتون جایزه می شه داد روی این فضا! خلاقیت خودم کور شده.

kilgh یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 18:09

دیگه حدسی نبود؟
جایزه رو بدیم به برنده؟

مامان kilgh یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 18:11

۲۵۰!

# که بفهمید تخمین زدنم به کی رفته! :)))

شرکت کننده ی شماره ی چهار

Zal یکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت 21:04

۱۵۱۰
بله لطفا جایزه‌مو بدین برم.

تصحیح پاسخ شرکت کننده ی شماره ی یک

داوطلب گرامی توجه فرمایید شما نهایتا فقط با یک پاسخ می توانید در چالش شرکت نمایید. در تغییر پاسخ خود دقت بفرمایید.

jud دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت 17:53

نه نه نگو! ددلاینش تا کیه؟ من امتحانمو بدم بشمرم بعدش:دی

شرکت کننده ی شماره ی پنج

تا هر وقتی که دیگه پاسخی نداشته باشیم از سمت گل های تو خونه. :)))
منتظر آخرین داوطلب هستیم عزیزان... این شرکت کننده عزم قوی دارد. ایا بخت یارش خواهد بود؟ :)))

Zal سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 22:58

یعنی چی خب :))) حرفت شبیه معلمایی بود که سر جلسه‌ی امتحان یهو می‌آن بالا سرت و به برگه‌ت نگاه می‌کنن، بعد رو به کلاس می‌گن بچه‌های عزیز به جواب سوالا دقت کنید. بعد با یه نگاه عاقل اندر سفیه صحنه رو ترک می‌کنن. من موندم و شک به جوابم. :((
می‌شه تقلب برسونی بگی حدس اولی رو شرکت بدم یا دومی؟ :)) جایزه نصف نصف.

خیر ابدا عاقل اندر سفیه نبود،
صرفا خواستم بگم جواب شما آپدیت گردید.
حدس دوم مناسب تره! :)))

jud چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 03:22

1072به علاوه/منهای۲۰۰.

آقا چرا فاصله اطمینلن این شرکت کننده اینقدر بازه، مطالعه از نظر آماری معنی دار نمی باشد خب.
خوبه منم بگم ۵۰۰ مثبت منفی هزار؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد