Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مستم و مستم اره جردنو بستن - مستی دوباره - که درد منو دیگه دوا نمی کنه

برای نوادگانم تعریف خواهم کرد، 

اون زمانایی که هم سن و سال های همتای خارجی ام می رفتن بار و میخونه

و با انواع مشروبات مست و ملنگ می شدن و حالش رو می بردند،

جد بزرگشون مست می عشق بود در حالی که هیچکی خبر نداشت!


خب بیایید بغلم که موسم مستی دوباره از راه رسیده...

یکتا معشوق من، دیفن هیدرامین کامپاند!

چه روز ها که با هم سر نکردیم..

تا یاد دارم،

تو را دوست می دارم. 3>

هرچند که تو بی وفایی..


نظرات 3 + ارسال نظر
Zal شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 01:38

سلام،
تعدد و محتوای پست‌ها خیلی باب میل بود. لذا وبلاگ خوبی دارید. :)))
با تشکر.

ضمن سلام
بسیاار بسیاار متشکرم از نگاه پر محبتتان
شما اشنا می باشید ایا؟
شاخک هام نشناخت شما را.
مخصوص اصل وجودتان سعی می کنم تعداد پست ها مطابق همین رویه تعدیل شود.

ژنرال دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 15:20

هاهاهاهااا... بسی خنده رفت و نشاط حاصل شد!! کمپوندش با سودوافدرینه جناب اینترن سینوفارمیزه؟!

سینوفارمیزه؟
سینوفارمیزه! *_*
چه اصطلاح قشنگی!
می پذیرمش!
سینوفارمیزه هستم.
:{
(سبیل سالوادور)
اممم بگذار یک چک بکنم...
Each 5 ml contains:
Diphenhydramine HCl 12.5
+
Ammonium chloride 125
Seccharin sodiypum 2.7

ظاهرا سودوافدرین نداره،
ولی برای من مثل همونه.

شن های ساحل چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 01:18

دلم تنگ شده بود برات اومدم سر زدم....بهتری؟

من خوبم به خوبی شما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد