Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شام غریبانم، قرآن به سر گیرانم

دیدید لغو نشد؟

این مدت کلی خودم رو لوس کردم واسه ملت... علاوه بر شما، دوستان پشت صحنه هم ارامش نسبی به من دادند. یکی از دوستام که انترنمون بود و الان تموم کرده، بهم گفت ببین همه ی این بچه های سوریه و لبنان قبول می شن پره رو! کسی رو دیدم نمی دونسته gfr حتی یعنی چی ولی قبول شده. تو چرا قبول نشی آخه؟

یه دوست دیگه هم دارم ادبیات هست رشته اش، اینقدر برای من شعر های زیبای حال خوب کن فرستاد این ادیب،

الان با وجودی که وضعم هنوز قرمزه ولی ارامش بیش از حدی دارم که نگرانم کرده،


نهایتا آرزو می کنم: ای کاش همه ی درس های فردا مثل روان پزشکی باشند.

تنها درسی بود که من حس می کردم مثل ریاضی فیزیک دبیرستانه، خوندن نمی خواد با یکم فکر کردن و تحلیل هم صد می زنی.

الانم واسه اولین بار لاش رو باز کردم دیدم واقعا همه چی ش رو بلدم. خیلی بد شد که تصمیم گرفتم در اینده روان پزشکی رو انتخاب نکنم دیگه. چون انگار فقط همین یک درس رو فهمیدم تو این سه سال. 

ارزو می کنم، فردا همه ی درس ها برای من روان پزشکی باشند.

و ایشالا فارما و  ent و قلب و خون و اپید و باقی ای که نخوندم اتیش بگیره سوالاش به جاش سوال روان پزشکی بیاد!


واقعا دعام کنیدا، شوخی موخی ندارم حالم خراااااابه.

نظرات 7 + ارسال نظر
ژنرال چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 23:35

صد در صد پاسی. مگه چیزی جز پاسی بخواهی جییییییییگگگرررررر...

وای اینو یکی دیگه از مشاور های کانال تلگرامی هم گفته بود، که مگر اینکه خودتون نخواهید وگرنه پاسید...
حالا خیلی زشت می شه من بیفتم چون واقعا خواستم ولی هنوز مشخص نیست پاس باشه یا نه!

ژنرال چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 23:37

فردا بیا سوالای ارتوت رو بگو بهم ببینیم چی دادن؛ چی زدی.

اونایی که یادم بود رو نوشتم.... بذار شنبه کلش با هم در می آد. نگذاشتند سوال ببریم.

شایان پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 00:22

خواهی توانست خر، ترس نکن

خر واقعا قشنگ بود! دارم فکر می کنم چرا هیچ کدوم از این کامنت ها رو قبل ازمون من ندیدم؟ حیف شده واقعا.

شهرزاد پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 00:57

ما به تو ایمان داریم!
خبرشو بده چی شد.

هورا هورا هشتگ طرفداران با مرامم.

شن های ساحل پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 01:00

انشالله قبول میشی نگران نباش فقط از مدت زمان خوابت کم نکن تمرکزت کم میشه

مرسی،
اره فکر کنم قبول شدم هنوز مطمین نیستم...
ساعت یک خوابیدم شش بیدار شدم. میشه پنج ساعت...

Greenish پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 07:43

خوش شانس باشی

ببینیم و تعریف کنیم!
ولی بهترین ارزوست، چون شانس تنها چیزیه که می تونه یه باخت تمام عیار رو به برد تبدیل کنه.

ژنرال جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 01:05

چه کردی امپراطور؟!
"...وقتی این هفته میشه یکی از بدترین هفته های زندگی ت : امتحان تاریخ سفید، رد شدن تو المپیاد ، حذف اسپانیا، بدبختی تمام عیار..."

نوشتم در پست جدید. خودم هم نیاز به نوشتنش داشتم این قدر اعصابم خورده.

ببین چقد بلایی شخم زدی وبلاگ رو، نکن این کار رو، یکی از گند ترین هفته های زندگی ام رو اوردی جلو چشمام. رو اتوپایلوت بودم تا دو ماه بعدش. بیشتر از همه به خاطر المپیاد! :)))) سمی بود واقعا سمی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد