Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یکصد سوال حقیقت جرئت به جای ناخن جویدن

اقا من چون خیلی استرس دارم و اوضاعم از هر بعد که حساب می کنم خیطه، می خواستم یه پست بنویسم ولی موضوع نداشتم.

دیدم یکی از همین اپدیت های بلاگ اسکای زده ۱۰۰ سوال حقیقت جریت برای عید نوروز.

تصمیم گرفتم با انتخاب حقیقت به همه ی این سوالا جواب بدم و بدین وسیله با خودم مصاحبه ای داشته باشم و بعدا روزی برگردم به طرز فکر بیست و سه سالگی زیبایم فکر کنم! (نیست خیلی وقت هست.) :))) به نظرم تهش حواسم پرت می شه یا خوابم می بره یا بالاخره یادم می ره. 


1. فیلم یا نمایش کمدی مورد علاقه ات چیست و چرا؟ خیلی سخت ولی به عنوان وفادار ترین طرف داری از عنفوان نوجوانی می گم هری پاتر.

2. اگر می توانستی شغلی داشته باشی و نگران این نباشی که چقدر حقوق دریافت می کنی آن چه شغلی بود؟ به به سوال مورد علاقه ام. گل فروش، باغبان، محیط بان، کتاب فروش، راننده ماشین مسابقه، اتش نشان، نگه دارنده ی حیوانات و دامدار، مدیر باغ وحش، رقاص، شناگر، شیرینی فروش، مجسمه ساز، لباس فروش، خواننده، انیماتور، تعمیرکار...

3. خاطره ی بامزه و مورد علاقه ات در کودکی چیست؟ چرا؟ خیلی زیاد. باید دقیق فکر کنم. ولی به عنوان یک چشمه اینکه بچه بودم با دو تا از بچه های مهد رفتیم زیر میز امپول بازی! و مربی مهد رو سکته دادیم چون زنگ زدن گفتند بچه ها گم شدن. ایده ش با من بود متاسفانه و نمی ذاشتم اون دو تا بیرون بیان از زیر میز.

4. چه کاری را دوست داری حتما قبل از مرگ انجام دهی؟ متاسفانه خودم زیاد به این سوال فکر می کنم و هربار اعصابم خورد می شه چون مغزم مدام تکرار می کنه هیچی. ولی دیگه بهش فکر نمی کنم که اعصابم خورد نشه.

5. چه نوع ورزشی را دوست داری؟ شنا، شیرجه ی شنا، اسکیت نمایشی، ماشین مسابقه، فوتبال و هندبال و...

6. آیا تا به حال به هیچکدام از رویا های دوران کودکی ات رسیده ای؟ بله. ولی دیر. اکثرا تاریخ مصرف داشتند. 

7. فوبیا دارید؟ بله. از مرگ در درجه ی اول.

8. دو چیز که می خواهی در مورد شخصی که دوستش داری بدانی چیست؟ اول اینکه هری پاتر خونده؟ دوم اینکه نوشته هاش رو ببینم.

9. اگر با یک شخص که ماشینش خراب شده است روبه رو شوی متوقف می شوی که کمک کنی؟ خیر. مرا از دزدیده شدن ماشین خودم ترسانده اند و تنها باشم عمرا چون دایی ام به همین روش به فنا رفت و پسر همسایه پایینی هم ریز ریز شد.

10. آیا در کودکی اسباب بازی مورد علاقه ای داشتی؟ چه بود؟ بله. بسیار به بازی های فکری که کارت داشتند علاقه می ورزیدم و کلکسیونر بودم. تفنگ اب پاش و دستگاه حباب ساز هم استقبال می کردم. و ماشین کنترلی. 

11. کدام لحظه را خنده دار ترین لحظه ی زندگی ات می دانی؟ زیاد خیلی زیاد و سخت.. ولی یک بار با یک دوستم تو اتوبوس بودم اینقدر خندیدم که بالا اوردم و خیلی چندش ناک شد چون جای بالا اوردن نبود!

12. بلدی روغن و تایر ماشین را عوض کنی؟ بله. نه وایسا. روغن رو بلد نیستم.

13. کلاس های دفاع شخصی رفتی؟ یا قمر بنی هاشم، خیر.

 

14. شیطونی یا آروم؟ خاکستر زیر اتش، که اهل دلاش می دونند. در ظاهر احتمالا بسیار ارام و ننه مرده. 

15. به عشق در نگاه اول اعتقاد داری؟ خیر.

16. چقدر من را دوست داری؟ نمی شناسیم شما را.

17. مقصد ایده آل تو برای ماه عسل کجاست؟ لوس بود. ندانم والا. کلمبیا؟!

18. بچه دوست داری؟ خیر.

19. شخص ورزشی مورد علاقه ات کیست؟ وای خیلی سخت. حتی فوتبالیست هم می گفت سخت بود. ولی محمد علی کلی رو پوریای ولی رو اسطوره وار دوست می دارم.

20. نزدیک ترین شخص به تو در خانواده ات کیست؟ پدر؟ مادر؟ یا خواهر و برادر؟ مادر.

21. اگر بتوانی هر ماشینی را برانی کدام را انتخاب می کنی؟ فرقی نداره و احتمالا خاک بر سر سلیقه ام کنن که فرقی نداره. بنز الگانس؟ بوگاتی؟ اهااا. از ماشین هایی که داخل ایران دیدم هیوندا النترا خوشگله به چشمم.

22. چه چیزی درباره ی من وجود دارد که دوست داری تغییر کند؟ ولم کن.

23. آیا من همانطور که فکر می کردی هستم؟ ندانم به مولا.

24. موزیک مورد علاقه ات چیست؟ و خواننده ی مورد علاقه ات کیست؟ واقعا ولم کن. محسن یگانه.

25. آخرین کتابی که خوانده ای چه بوده است؟ هزارتا کتاب با هم می خونم! اخری اخری می شه ژلوفن اورولوژی. اخرین غیر درسی می شه نابخردی های پیشبینی پذیر و یه نمایشنامه که اسمش یادم رفته.

26. بدترین رازت را بگو؟ این رو باید جرئت انتخاب کرد. راز ها برای نگفتن اند وگرنه راز نیستند. 

27. عشق اولت که بوده؟ اینم برای حفظ ظاهر کاریزماتیکم در وبلاگ بی پاسخ رها می کنم. هرچند خیلی هم حاد نیست.

28. کسی در گذشته بوده که حالا واقعا دلتنگ او باشی؟ بله. بی نهایت. 

29. چه چیز های هستند که تو مرا برای انجام به آن ها تشویق کنی؟ درس بخونی. کلا درس خوندن خوبه هر کی که هستی. و قدر سلامتی ت رو بدونی. و از زنده بودن و کنار خانواده بودن لذت ببری. و بخندی. 

30. الگوی تو در زندگی کیست؟ اه. یک گونی الگو دارم. خیلی هاشون معروف نیستند و کسانی اند که در طول زندگی شناختم. معلم ها و استادام خیلی وقت ها. 

31. اولین احساسی که نسبت به من داشتی چه بود؟ ناموسا ولم کن.

32. آیا خود را آدم رمانتیک می دانی؟ بله.

33. نوشیدنی مورد علاقه ات چیه؟ شربت.

34. فکر می کنی قاضی خوبی هستی؟ بله.

35. وقتی صحبت از دوستی می شود کدام ویژگی برای تو بیشترین ارزش را دارد؟ و اینکه آیا به راحتی دوست می شوی؟ رو راست بودن. خنجر نزدن. دلی بودن. بله کاملا یاد گرفتم به راحتی دوست بشوم.

36. آیا به بازگشت به مدرسه و ادامه تحصیل مایل هستی؟ ایا در مورد بنده که از گهواره تا گور فعلی ام دانش جوییده ام هم صدق می کند؟

37. به نظر شما کدام بهتر است داشتن پول یا دوست و خانواده؟ دوست و خانواده.

38. عقیدت درباره ازدواج چیه طرفدارشی یا مخالفش؟ مخالف.

39. اگر می توانستی با شخص مشهوری ملاقات کنی آن شخص که بود و چرا؟ وای این سوال های انتخابی رو من واقعا گند می زنم خیلی سخته! سلبریتی بود شاید جانی دپ دیوید تننت جیم پارسونز اما واتسون دانشمند بود شاعر بود هر کدام به نحوی... اصلا نمی تونم انتخاب کنم.

40. می توانی یک هفته را بدون تلفن همراه بگذرانی؟ بله، خوراکمه اصلا کاری نداره. 

41. از شغلت لذت می بری؟ اییی لذت نسبی دارم.

42. چه چیزی باعث لبخند تو می شود؟ قلقلک؟!!

43. وقتی بچه بودی قهرمان زندگی ات که بود؟ من فکر کنم تا ده یازده سالگی قهرمان زندگی نداشتم و بچگی ام گذشته بود که ادم ها رو در ذهنم قهرمان کردم. زیاد فلسفی فکر نمی کردم شاید.

44. اگر من بمیرم چه می کنی؟ حس خاصی ندارم.

45. آیا تا به حال از کسی سو استفاده کرده ای؟ بله مطمئنا ولی الان چیز خاصی به ذهنم نمی رسه تعریف کنم.

46. آیا وقتی اشتباه می کنید عذرخواهی هم می کنید؟ خیلی زیاد.

47. آیا موقعیتی بود است که به جای این که با آن روبه رو شوی از آن فرار کرده باشی؟ چرا؟ خیلی زیاد. کلا فرار و سر در برف کردن و گول زدن خودم، جزو گزینه های مورد علاقه ام هست.

48. اگر به اندازه کافی پول داشتی که دیگر نیازی به کار کردنت نبود زمانت را صرف انجام چه کاری می کردی؟ نوشتن. ور رفتن با حیوانات. بست نشینی پیش عزیزانم.

49. نگران آنچه دیگران درباره شما فکر می کنند هستی؟ قبلا خیلی زیاد الان به طرز خطرناکی خیلی کم.

50. کاری هست که دیگر هرگز نخواهی انجام دهی؟ دیدن مرگ و بیماری موجودات زنده برام عذاب اوره.

51. وقتی حمام می روی آواز می خوانی؟ نه همیشه. 

52. هنگام خواب خر و پف می کنی؟ خیر. 

53. اگر می توانستی در هر جای جهان زندگی کنی کجا را انتخاب می کردی؟ امریکا. ژاپن. انگلیس. یک روستای دبش ایران تا اخر عمر بدون اینکه بفهمم مزه ی شهر بودن چیه.

54. درباره نقطه ضعف ها و نقطه قوت هایت بگو؟ دو چشمه، قلم قوی دارم و سیخ می کنم و فرو می کنم به چشم هرکس که با من جنگ کنه. زبان بسیار ناتوانی دارم و خجالت مرا خورده.

55. بازیگر مورد علاقه ات کیست؟ خیلی زیااااد. جانی دپ. دیوید تننت. برو تا ته...

56. فیلم مورد علاقه ات چیست و چرا؟ خیلی زیاااد. هری پاتر به عنوان یک نمونه. 

57. اگر یک حیوان بودی چه بودی؟ پرنده. ماهی. حشره. یک حیوان با قابلیت هایی که الان به عنوان انسان ندارم. پستان دار نمی شدم دوباره قطعا چون به گونه ی خودمون نزدیگه.

58. اگر بدانی که تنها دو هفته دیگر زنده ای افسوس چه چیز هایی را می خوری؟ روز هایی که کنار خانواده ام نبودم. 

59. چه ورزشی را دوست داری انجام دهی یا تماشا کنی؟ تماشا، اسکیت روی یخ هاکی شیرجه و رقص موزون را خیلی در المپیک دوست می دارم. انجام دادن هم نوشتم از قبل.

60. سحرخیزی یا شب زنده دار؟ جغدی مخلص.

61. منفی نگر هستی یا مثبت اندیش؟ منفی نگری که ادای مثبت نگر ها را در می اره.

62. چه چیز هایی باعث خنده و گریه تو می شوند؟ برای خنده قلقلک. در جمع اشنا بودن. برای گریه، مرگ. استرس. و حتی گاهی موضوع های بی اهمیت..

63. آیا تا به حال از سایت دوستیابی آنلاین استفاده کرده اید؟ بعله چه جورم. 

64. آیا اهدا کننده عضو هستید؟ خیر.

65. آیا تا به حال دعوا کرده ای؟ دلیل دعوا چه بود؟ اه خیلی. چند روز پیش با ایزوفاگوس دعوام شد چون خودش رو انداخته بود روی من و کلی کتک کاری کردیم.

66. آیا تاکنون شخص دیگری را به خاطر کاری که خودت انجام داده ای مقصر کرده ای؟ بله. همین بخت برگشته ایزوفاگوس را، بار ها.

67. اگر شما یک پیشخدمت بودید و مشتری به شما بی ادبی کرد، در غذای آنها تف می کنید؟ تف نه واقعا.

68. قشنگ ترین خاطره دوران کودکی شما چیست؟ قشنگ ترین سخته. تمام مدتی که کودک بودم و بازی کردن ها قشنگ بود.

69. چگونه با استرس و فشار مقابله می کنی؟ می ام لیست حقیقت جرئت صد سوالی پر می کنم!

70. اگر می توانستید یک قانون را حذف کنید یا یک قانون جدید وضع کنید، این قانون چیست و چرا؟ جمهوری اسلامی را از بیخ ساقط می کردم. پر واضحه. ارجاع به پست های قدیم.

71. کدام یک از کار های خانه هست که زیاد دوست نداری؟ چرا؟ ظرف شستن. از خیس شدن دست بدم می اد. مثل گربه ها.

72. نظرت درباره سوپرایز هایی مانند سوپرایز تولد چیست؟ در این موقعیت چه عکس العملی انجام می دهی؟ روی بقیه خوشم می اید پیاده کنم. روی خودم پیاده شود اکثرا واکنش های احمقانه ای بروز خواهم داد و کلا دوست ندارم.

73. وقتی بیمار هستی آیا می خواهی تنها باشی یا شخصی را داری که مراقب تو باشد؟ تنها باشم.

74. وقتی بچه بودید خنده دار ترین کاری که با اعضای خانواده تان کرده اید چه بوده است؟ لب خیابون خوابیدیم.

75. آیا طرفدار مد لباس هستی یا به مد اهمیت نمی دهی؟ اصلا اهمیت نمی دهم.

76. اگر یکی از دوستان شما به شما صدمه زد فکر می کنید آنها لایق فرصت دوم هستند و به چه دلیلی فرصتی دیگر به آنها نمی دهید؟ نیستند. دلم می شکند چون دوستانم همگی بت بنده هستند و خیلی سخت قابلیت ترمیم این روابط را دارم.

77. اگر می توانستید از شخصی سوالی کنید که قادر به دروغ گفتن نبود از چه کسی و چه سوالی می کردید؟ از مادرم می پرسیدم. سوالات زیادند...

78. آیا خود را شخص قابل اعتمادی می دانید؟ آیا دوستان تان شما را قابل اعتماد می دانند؟ بله و بله. 

79. آیا تاکنون از مکان عمومی بیرون شده اید؟ چرا؟ احتمالا بله. الان یادم نیست ولی.

80. کدام یک را ترجیح می دهید : تلوزیونی که فقط 3 کانال دارد و برنامه ای را که دوست داری را پخش نمی کند یا اتاقی پر از کتاب؟ واضح است کتابخانه رو.

81. دوستان زیادی دارید یا فقط چند دوست خیلی صمیمی؟ دوستان زیادی و چند دوست صمیمی.

82. نظریه پرداز دسیسه هستی یا نه؟ نه.

83. کدام یک را ترجیح می دهید : باشگاه یا فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، بازی های ورزشی یا پیاده روی برای انجام تمرینات ورزشی؟ دومی.

84. آیا خرافاتی هستی؟ گاهی بله.

85. به نظر شما سن مناسب برای داشتن فرزند اول چه سنی است؟ دیگه واقعا ولم کن. تا وقتی فیزیولوژی بدن اجازه بده و البته بچه دق نکنه بابت پیر بودن خانواده اش؟

86. فست فود یا غذای سالم؟ غذای سالم.

87. فکر می کنید مردم اساسا خوب هستند یا بد؟ اساسا خوب.

88. اگر می توانستید در مورد خودتان چیزی تغییر را دهید آن چه بود و چرا؟ دوست نمی داشتم به دنیا بیایم. زندگی سخته.

89. به نظر شما مناسب ترین راه برای مقابله با مجرمانی مانند قاتلان چیست؟ چه قدر سخت. با کشتار موافق نیستم ولی. هرچند با انتقام موافقم.

90. ترسناک ترین تجربه ای که تا به حال داشته اید را توصیف کنید؟ یه مدت توهم زده بودم با ارواح ارتباط دارم و شاخ و برگ خودم هم ریخته بود. یه بار هم راننده ی آژانس مست بود به نظرم و داشت من رو می دزدید. و یک سری خاطرات ترسناک تر که دوست نمی دارم بازگو کنم.

91. ترجیح می دهید در خانه کار کنید یا اداره؟ خانه.

92. آیا نگران نجات زمین برای نسل های آینده هستید؟ خیر.

93. آیا خودت را متعصب یا نژادپرست می دانید؟ خیر.

94. آیا تاکنون قانونی را نقض کرده اید؟ بله. تقلب یک نمونه دم دستی.

95. نظرت درباره غذا های عجیب چیه و آیا تا به حال آن ها را امتحان کرده ای؟ اگر از نظر دیداری چندش اور نباشد (مثل پیتزای ملخ) قطعا امتحان می کنم.

96. چیزی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید چیست؟ خانواده. ؟!

97. به نظر تو زندگی منصفانه است؟ خیر.

98. اگر می توانستید یک دارویی را برای یک بیماری اختراع کنید کدام بیماری بود؟ این دیگه واقعا برای من سخته! یک دنیا بیماری بلدم و اصلا نمی تونم انتخاب کنم. ولی شاید بیماری هایی که هیچ جوره درمان ندارند و لا علاج اند.

99. اگر بدانی که یک بی خانمان در منطقه شما وجود دارد، آیا به آنها کمک می کنی و چگونه؟ بله. ازپولهایم خرج می کنم غذایم را شریک می شوم برایش خرید ما یحتاج می کنم.

100. تنها هدف تان در زندگی که می خواهید به آن برسید چیست؟ ندارم و به شدت سر در گم هستم.



هورا یادم رفت. فقط این قدر به واسطه ی این سوالات به اموری که دوست ندارم فکر کردم که استرس رفت به جاش افسرده شدم!



نظرات 2 + ارسال نظر
ژنرال سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 10:50

سوال ۱۰۱: با خودتان دوست واقعی هستید؟!

فکر کنم جوابش نه هست. نمی دونم.

Greenish چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 01:46

چه ایده ی جالبی.
تعداد سطور این پست هم ادم رو یاد پستای قدیمیت میندازه.
ولی هری پاتر فیلم کمدیه؟
دلیل خاصی داره که نمی خوای اعضای بدنت اهدا شه؟
تو ادم متعصبی هستی چرا میگی متعصب نیستم اخه:)
کمی به فکر زمین هم باشیم بد نیست.

و طفلک ایزوفاگوس

نشماردم چند تا بود هفتاد و هفت تا؟ :)))
نه خب باید بیشتر باشه حداقل ۱۰۰ تا سوال بود.

اره خسته بودم اصلا نفهمیدم اشاره کرده بود فیلم کمدی.
در مورد اهدای عضو گاهی فکر می کنم شاید روزی جسدم رو وقف دانشگاهم کردم سالن تشریح. ولی حالم رو بد می کنه فکر کردن به مرگم، و اینکه این قلب پر از کینه ام برای مثال بخواهد در سینه ی کس دیگری بتپه. فعلا که اقدام خاصی انجام ندادم و نمی دونم تصورم از تکه تکه شدن بدنم بعد مرگ چیه.
اون سوال زمین هم به فکر نسل اینده بودن رو پرسیده بود که من واقعا تمایلی ندارم به فکر اونا باشم و از هر چی نسل اینده است به وضوح متنفرم و خیلی وقت ها نژادمون رو اضافه می بینم که باید نابود بشه (تفکرات تانوس وار). در مورد دوست دار محیط زیست بودن و در اون راستا فعالیت کردن نپرسیده بود وگرنه که لایف استایل سخت گیرانه ی وسواسی من واقعا برای کره ی زمین یه موهبته!

نهایتا تعصبمان به فدایتان. ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد