Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پایان نامه - اپیزود چهارم - میتی کامون

تموم شد.

پایان نامه ام ثبت شد، خیلی زود تر از اکثر هم دوره ای هام. 

خسته ام،

فقط می نویسم که یادم باشه در چه تاریخ فابریکی بنده به طور رسمی پایان نامه دار شدم.

باقی ش برای بعد.


این علامت مخصوص مامور رسمی حاکم بزرگ، میتی کومان است،

احترام بگذارید...


پ.ن. و بفرمایید شیرینی...


نظرات 6 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 00:02

شیرینی

:() چی باشه؟

jud یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 00:30

پس بیار اون ناپلئونی رِ:-)
مبارکه*_*

هورا ممنونم
چه جوری ناپلئونی بیارم واستون؟

Greenish یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 01:55

پس کو شیرینی؟

یعنی از دم عاشق همه تون هستم که روی همون یک واژه ی شیرینی به طور ویژه فوکوس کردید. :)))
من دست به شیرینی ام خوبه، بفرمایید چی باشه. قابل اجرا...

ژنرال یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 12:10

مبارکه همکار پرانرژی و بروزم.

قربانت ممنونم ژنرالم!

شایان یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 23:24

من چیز کیک دوس دارم

*چیز* کیک؟

Greenish دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 14:33

اینکه شیرینی چی باشه رو واگذار می کنم به خلاقیت خودت:))

پس بگذار فکر کنم، چششششم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد