Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پایان نامه - اپیزود سوم - ضریب کا چه بود و چه کرد؟

نمی خوام. 

فقط تموم شه. فقط تموم شه من می خوام بکپم سر جام درسم رو خر بزنم. این پایان نامه دیگه چی بود به دامن ما.

من الان واقعا استرس دارم، چون این وقت شب یه قانونی از معاونت پژوهشی فهمیدم که به نظرم ریسکیه و نمی دونم روی طرح بنده به طور ویژه اثر گذار هست یا نه.

یعنی عاشق خودم هستم که دیگه با انتخابام می زنم چشم و چال جهان رو کور می کنم یه طور که باید نگران تبصره ها و موارد ویژه و خاص باشم!

خیلی خرن.خیلی خرن که به ما هیچی نگفتن و همین طور الابختکی باید بریم جلو ذره ذره کشف می شه مسائل. یعنی ما یه کلاس نداشتیم حتی.  بعد باید طبق تبصره ها با ساز گواتمالایی برقصیم! خب خبر مرگت اعلامیه کن بگو پایان نامه بدین شکل بدان نحو بدان قانون. من از کجا خبر داشته باشم؟ چرا ما اینقدر ولیم؟ 

دوستام نمی دونم چه ماده ای دارن می خورن  که خبرشون هیچ خبری از هیشکی نیست و همه ریلکسند!

واقعا این شانسه؟ بچه ها خداوکیل تشخیص نمی دن چی به چیه همه پول دادن کار هاشون  بیرون انجام بشه. بعد من که اینجور وسواس دارم باید سر از تبصره های خاص کویر لوت دربیارم.

حالا فردا یا با لب و لوچ اویزون بر می گردم و در تابوت می خسبم یا شیرینی می خوریم همه چی تموم میشه.


پ.ن.اسم استاد راهنما رو تا همین جا، بیشتر از اسم خودم تو این بیست و سه سال داخل گوگل سرچ کردم،

و شاید بیشتر از خودش سرچش کرده باشم حتی!


پ.ن. نمی دونم شما هم شب قبل اول مهر همچو احساسی داشتید یا نه، ولی رسما دیگه آش پروانه داخل دیگ دلم داره به عمل می اد. حس می کنم فردا اول مهره... ای خدا.

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 22:35

آش پروانه
آش پروانه
چه رمانتیک و همزمان چه بی‌رحمانه!

ترکیب منو ولش،
دقت کردی که شعر گفتی در این کامنت؟
خیلی خوش وزن بود. :^

پ.ن. ولی حالا که فکر می کنم موافقم، احسنت به خودم، آش پروانه واقعا ترکیب زیبایی ست. ترکیب پر زدن پروانه ته دل و دل به هم خوردگی ناشی از استرس که نصفه شب ساعت چهار کشف شد.

شهرزاد چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 14:35

وای راس میگی شعر شد

خیلی هم قشنگ..

مراد جمعه 8 اسفند 1399 ساعت 21:42

کیلگاراخان راستش تحت تاثیر این جملت:
چرا ما اینقدر ولیم؟
قرار گرفتم و شک ندارم که بازم تو یه چیزی اختراع کردی که مال خودته
توی منطقه ما از این واژه ( ول ) چندتا واژه داریم که زیاد استفاده میشه
یکیش واژه ولوتی هس که به بچه هایی میگن که همه جا هستن جز خونه شون یعنی کسی که اصلن خونه نیس و دائم وله پس بهش میگن ولوتی veloti
یکی دیگه از واژه ها که از واژه ول ساختن واژه ولکی هس که متاسفانه به زنهایی میگن که ولن یعنی خرابن پس بهشون میگن ولکی velaki
فک کنم تا زمانی که زنده هستم تحت تاثیر همین جملت باشم و هرگز یادم نره ( چرا ما اینقدر ولیم؟ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد