Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

حوض شوکولات

بنویس بنویس..

هیچ وقت نذار حالتو بگیرن!

هر کی زد تو پرت،

تو ده برابرش انرژی در بیار تعارف کن به خودش،

می دونم که بلدی

می دونم که اگه بخوای فوری یادت می آد

تو یه منبع تولید انرژی سرخودی که تموم نمی شه،

پس کف دستتو فوری بگیر جلوش و بگو شوکولات برداره!

به هر کی که خیال کرد زیر کفشش  داره لهت می کنه شوکولات بده.

به همه شون. 

تو له نمی کنی، حتی اگه له بشی. 

تو آدم له کردن نیستی.

تو ذاتته! تو فقط به همه شوکولات تعارف می کنی. 

چون شوکولات پخش کردن، از بچگی حس قشنگی بوده..

تو پلشتی ها رو شیرین می کنی. کاری که همه بهش رشک می برن.

تو اینی، نه یه تشنه ی انتقام.


نظرات 4 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 10:32 http://Khalikhalikhali.blogsky.com

من فقط میتونم متنفر شم قطع رابطه کنم، شکلات گرونه...حیفه

حقیقتا آن هم هنری ست.

morad دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 02:18

خان بهت تبریک میگم
بذار اول از جمله هفتم شروع کنیم که برای من بسیار جالب بود و اون واژه ( انرژی سرخود ) بود ( خان لطفن این واژه ( انرژی سرخود ) رو تا یادم نرفته وارد کلید واژه های این پست کن که بسیار مهمه
من چون خیلی کنجکاوم فورن واژه ( انرژی سرخود ) رو جستجو کردم
https://www.google.com/search?q=%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C+%D8%B3%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%AF&oq=%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C+%D8%B3%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%AF&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
همینطور که می بینید فقط یک نفر از این واژه استفاده کرده اونم بخاطر پایان نامش
پایان‌نامه: طراحی یک مبدل تامین انرژی سرخود مبتنی بر تکنولوژی MEMS با استفاده از مواد پیزوالکتریک جهت استفاده در جریان سیال (کاربرد در ایمپلنت‌های بدن ....
پس افتخار این واژه دو کلمه ای ( انرژی سرخود ) هم مال شماست و هم مال اون دوست دانشمندی که چنین طرحی رو دنبال کرده!
اگه یادت باشه گفته بودم ما شیرازی ها یه ضرب المثل داریم که
حرف اول اوله حرف دوم گه خوردنه ...
اما من اینجا با کمال افتخار اعلام میکنم که این واژه هیچ چیزی از اول بودن کم نداره چرا که اون دوست دانشمند احتمالا در بعد فیزیکی و مکانیکی این واژه رو اختراع کرده اما شما در بعد روانشناسی و متافیزیکی و خلاصه هر چیزی که باعث ( خوب کردن حال آدما میشه ) از این واژه استفاده کردین
پس هر دوتون اولین .... آورین
اما چرا من از این واژه خوشم اومد
راستش من عاشق فیلمهای سینمایی دوران پادشاهی هستم ( بخاطر نوستالژی و علاقمندی به فردین و کلن هرچیزی که مربوط به دوران پادشاهی میشه خب شیرازیها عاشق تاریخ و پادشاه هستن)
یه شب داشتم فیلم ( دنیای پر امید ) نیگاه میکردم
در دقیقه 46 فردین با تقی ظهوری دارن از یه کوچه عبور میکنن متوجه میشن یه دزد ( میری ) وارد یه خونه شد
خلاصه این دو نفر هم از روی کنجکاوی وارد این خونه میشن که میبینند آقا دزده یه قالی زده زیر بغلش و میخواد در بره
فردین بهش میگه اومدی چیکار؟ دزده میگه من شبا میام قالی ها را جمع میکنم میبرم میشورم بعدش میارم میذارم سر جاش
فردین میگه پس تو شبا فرشها رو برمیداری میبری میشوری؟
میری ( دزده ) میگه بعله من بدون اینکه کسی بهم میگه خودم فرشا رو بر میدارم میبرم میشورم در واقع من .... سرخود هستم!
راستش من 10 بار این جمله میری ( دزده ) رو هی میارم عقب که متوجه بشم متاسفانه متوجه نمیشم فقط کلمه آخری یعنی ( سرخود ) متوجه میشم
حالا لطفن به من کمک کنید که دزده ( میری ) در جواب فردین چی میگه که من متوجه اون کلمه نمیشم یعنی کلمه ای که قبل از ( سرخود ) میگه
https://www.youtube.com/watch?v=_5n0LRxErgc
البته من بازم در رابطه با این پست خیلی حرف دارم که خواهم نبشت راستش آلان دیروقته و من خستم
دوستانی که میخوان این فیلم رو ببیند لینکش گذاشتم
راستی فیلم رو اول دنلود کنید بعد نیگاه کنید چون تبلیغاتش آزار دهنده هست ( من نمیدونم چرا یوتیوب اینقده پولکی شده!)
اگرم اهل دیدن فیلمهای قدیمی نیستین فقط دیالوگ مربوطه رو گوش بدید بعد به من بگید اون واژه چیه که من متوجه نمیشم
مرسی شب خوش

مراد خان انصافا بیا قبول کنیم خیلی پست ها را جدی می گیری که البته باعث افتخار بنده هست.
هرچی به ذهنم می اید در جا می نویسم واقعا فکر نکرده بودم مثلا یه عبارتی به کار بردم که جدیده این قدر!
ولی بین خودمون به من زیادی اعتماد به نفس نده ها، تجربه ثابت کرده بنده مثل باقی متواضع نیستم هرچند که تلاش می کنم.

در مورد فیلم هم که اقا انصافا الان وقت فیلم دیدن ندارم، ولی همون سکانسی که گفتی را دیدم و خوشم اومد خیلی باحال بود!!! چه قدر این دزد دوست داشتنی هست. کتابی هم حرف می زند. این فیلم فردین قبلا هم بحثش شده بود روی وبلاگ.

ببین نظرم اینه که دزده می گه "در واقع بنده عسی سرخودم!"
عسی رو سرچ زدم یعنی شاخ خرما، دیدی خرما خودش بدون ابیاری راحت رشد می کنه؟ این احتمالا یک ضرب المثلی هست به معنی اینکه من گیاه سرخودم، همون معنی خودکار بودن رو می رسونه.
البته احتمالش زیاده اشتباه کنم، ولی الان گوش دادم برداشتم این بود.
دم خودت گرم یک همچو حافظه ای داری با یک کلمه که من نوشتم یاد همچو چیزی افتادی.

morad دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 14:39

بزرگترین قمپزی که قرآن از خودش در کرده اینه که اگر می‌توانید یک آیه مثل قران بیاورید!
باور کنید این پست 16 تا آیه داره اولین آیه اش هم با واژه (بنویس) شروع شده
جالبه نه حرفی از شمشیر توشه نه از گرفتن انتقام و کشتن کافران و مشرکین حرفی زده کلن هم از شیرینی و شکلات و بخشش حرف زده
اصلن اسم این پست رو هم باید گذاشت ( سوره حوض شکلات )

قربانت بابا فدا مدا واقعا!
دیگه این مدلی کسی تعریف نکرده بود از نوشته ها. خودمم خشک شدم نشستم از ذوق با دمبم گردو می شکونم!
شنیدید؟ به نوشته ی من گفت آیه! در واقع من الان خیلی احساساتی شدم، چون دیدت به نوشته ام خیلی شاعرانه تر از احساسی بود که پای نوشتنش گذاشته بودم!

چه قدر اسم برازنده ای انتخاب کردی، سوره ی حوض شکلات رو پایه ام. می گذاریمش اول کتاب مقدس.

morad دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 14:42

کیلگارا باور کن اگر این جمله رو که شاهکارت هست رو به ریاضی یا فرمول ریاضی تبدیل کنی میشی انشتین
تو یه منبع تولید انرژی سرخودی که تموم نمی شه

به بیماری تبدیلش کنم فایده نداره؟
اینجا، خبری از ریاضیات نیست. جای خالی اش قلبم را می فشارد...
و بله من دلم تنگ است برای ریاضیات.
اون جمله حشو هم داره.
منبع تولید انرژی سرخود
سر خود خودش یعنی که
هیچ وقت تموم نمی شه.
نیازی نیست در جمله بهش اشاره بشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد