Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی استارت

فقط یه چیز: ارزو می کنم این بار تا قبل از پره انترنی، مثل باقی امتحان های ترسناک جدی زندگیم، مثل کنکور یا مثل علوم پایه، دیگه کسی نیفته بمیره، تا این بار تمام بار نتیجه ای که کسب می شه رو صد درصد به دوش خودم بگیرم.

اگه خوب شد که به خودم بگم هل یس، من واقعا موجود خفنی ام، و فقط خیلی بیش از حد بدشانسی می اوردم و اعتماد به نفسم رو ترمیم کنم،

اگه هم گند خورد که بگم هل یس خدا با خلاست من واقعا خنگم و اکیه مشکلی نیست زندگی کوتاهه.


پره اونقدر ها هم آزمون مهمی نیست، یه امتحانه برای ورود به مقطع بعد، منتها جسارتا من فقط می خواهم باهاش دو سه تا آدم رو ضایع کنم و تمام. حالت رو کم کنیه بیشتر.

اینو اینجا نوشتم تاریخ استارتم رو داشته باشید، فردا پس فردا اگه گفتن میشه دیر استارت زد و اول شد، بگید بله اگه ذاتا خفن باشی میشه و فوری منو براشون مثال بزنید. نقل است اژدهای باسطانی...



پ.ن. خبر جدید:  گفتند دختر همسایه با کلونازپام خودکشی کرد واسه پسری که ولش کرده بود! حاجی بشمار.. مجمع دیوانگان که می گن، همینجاست. 

من واقعا نمی دونم چه فعل و انفعالی تو مغز دخترک رخ داده، ولی اگه قبل از خوردن کلونازپام منو می بردند پیشش مشاوره بدم، فقط یک فکت بهش می گفتم: 7.8 بیلیون آدم رو کره ی زمین زندگی می کنند که طبق نمودار نرمال حداقل 3.9 میلیاردشون  پسر هستند!

تازه موندم چه جور با کلونازپام خودکشی می کنند؟ من فکر کنم داروش رو دارند اشتباه می گویند. چون حساب کردم حداقل باید صد تا دویست تایی کلونازپام بخوری تا به مرحله ی مرگ برسی.

تنها چیزی که ارزش خودکشی داره، خود مرگه. مرگ و بیماری.


پ.ن. اگه فکر می کنید روز بدی داشتید، من روز بدتری داشتم: دو ساله (اغراق نمی کنم دقیقا دو سال و نیمه) منتظر یک تماس مصاحبه طورم، و مثل چی براش تلاش و دوندگی کردم. بعد دیروز وسط خواب ظهرگاهی بالاخره با من تماس گرفتند و من چون از عمق خواب بیدار شده بودم و مست و منگ بودم به عبارتی، به اندازه ی کل عمر شیرینم در اون تماس چرت و پرت گفتم. در حالت عادی هم من در مکالمه ضعیفم، چه برسه به اینکه از خواب بیدار شده باشم و مغزم تو دروازه باشه. یعنی ها خودم هم نمی فهمیدم دارم چی صحبت می کنم و هی با خودم می گفتم ای بابا چرا تموم نمی شه این تماس؟ قطعا براتون پیش اومده وسط خواب مجبور بشید صحبت کنید، گند تر از این حالت بنده سراغ ندارم. که مغزت هنوز خوابه ولی مجبوری مجبوری فکر کنی و حرف بزنی! و من مجبور بودم هر حرفی هم نه، مجبور بودم دفاع علمی بکنم! خاک هفت عالم بر سرم با مغز خواب داشتم مقابل داور دفاع علمی می کردم. و یادم نمی آد تا حالا این قدر پشت هم چرت و پرت گفته باشم در تماس تلفنی. یعنی فقط چهار بار اسم مصاحبه گر رو پرسیدم، و اخر هم اشتباه صداش زدم. و داد هم می کشیدم به عنوان واکنش دفاعی بدون اینکه خودم متوجه باشم. افتضاح بود. افتضاح و سه خروار گه هم روش! نهایتا دیروز بعد تماس فقط داشتم دنبال گسل های کره ی زمین می گشتم که خودم رو پرت کنم وسطشون. الان بهترم کمی، دنبال اتشفشان فعال می گردم صرفا. شایدم با اولین پرواز رفتم مریخ.

واقعا خاک بر سرش... ساعت پنج ظهر وقت تماس گرفتن بود؟ قلبم حسرت ناکه، شدید شدید.

نظرات 5 + ارسال نظر
Zal سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 14:08

باسطانی؟ چرا آخه.

مرحوم به استفاده از ط دسته دار علاقه زاید الوصفی داشت و به سان قوت غالب به کار می بست.

پ.ن. طهران. طپش. باسطان.

Zal سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 18:49

آخه "طهران و طپش" و همچنین "امپراطوری" که توی تگ‌ها هست جزو کلمات دو املایی هستن دیگه؛ هر دو شکل نوشتاری‌شون درسته گرچه با ت دو نقطه رایج‌ترن.
ولی باسطان عجیبه. تا قبل از امروز وجود نداشت. :دی

پس دیگه حق مالکیت معنوی باید برایم قائل بشی. :)))
سرچ بزنی هستند کسای که قبل از بنده هم به کار برده باشند، من دارم آشنایی ایجاد می کنم. :)))

morad سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 21:33

لطفن به این سوال هم پاسخ بده
هل یس یعنی چه؟
مرسی خان

Hell yes
از همین اصطلاح های غرب زده ی فرنگی که شما دوست نمی دارید احتمالا. :)))
وقتی استفاده می کنند که بخواهند میزان هیجان زدگی یا موافق بودنشون را برسونند.
معادل فارسی می شه یه چیزی در مایه های ایولللل یا کیفور!

morad سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 21:39

لطفن اینم توضیح بده
( تنها چیزی که ارزش خودکشی داره، خود مرگه. مرگ و بیماری )

نظر شخصی بود دیگه، من اگه بخوام خودم رو بکشم سر همچین چیزایی می کشم.
یعنی مثلا اگه علیل بشم روزی، واقعا اتونازی یا خودکشی رو ترجیح می دهم و اگر هم مرگ عزیزی رو ببینم که خارج از توانم باشه به خودم می بینم که خودم رو بکشم از درد فقدان و جدایی.

Zal سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 23:24

آقااا
توی لغت‌نامه‌های معتبر "باسطان" وجود نداره، این یعنی زبان و ادبیات فارسی "باستان" رو با ط به رسمیت نشناخته. منتها تو گوگل هست و این یعنی یه سری افراد باسطان رو قبول کردن و به‌ کار بردن. مثلا مثل "خاهر" که تو فرهنگ‌لغت‌ها وجود نداره ولی گوگل کنی کلی نتیجه و لینک نوشته بالا می‌یاد.

اقاااا
نگفتم داخل لغت نامه وجود داره که،
گفتم اختراع لغوی قشنگم داره خودش راه خودش رو بازمی کنه و به زودی به لغت نامه هم اضافه می شه. (عینک دودی)
ده سال بعد دهخدا رو بگرد. :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد