Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

2021

ولی از نظر بصری و عددی و سبک زندگی، لازم می دونم خاطر نشان کنم که 2020 رو بسیار رویایی و  زیبا و جادویی یافتم.

خیلی عدد رند و خاص و قشنگیه لامصب. و امسال هر بار که من در سیستم میلادی داشتم روی عدد ها تفکر می کردم، روزی نبود که از این زیبایی یاد نکرده باشم. هر بار کلی مشعوف می شدم وقتی به این عدد فکر می کردم و به این حقیقت که ما در این سال خوش عدد قرار داریم.

حالا می تونید 2021 رو شروع کنید.


هپی نیو یررررر.


پ.ن. اقا باورم نمی شه از زمانی که سال یک بودم، هزار دور نشسته بودم حساب کرده بودم که یورو ها، جام جهانی ها و المپیک ها نیفته توی دورانی که انترنم، و احساس خوش بختی عجیبی می کردم از اینکه جهیدم و خیلی خوش شانس بودم. ولی  الان باز داره می افته به لطف کرونا و تعویقات! کاش دیگه کلا کنسلش می کردند تعویق یعنی چی اخه.  چی بگم. مثلا بگم ایشالا فوتبال با این هم کلاسی قازقلنگم این پاستوریزه ها تو کشیک؟! ندانم. واقعا هیچ دوست ندارم بدون ایزوفاگوس جام ببینم. 2021 هم به نظرم ابدا عدد رند و زیبایی نیست، ولی بیایید بیست بیست و یک رو هم دوست داشته باشیم. (الکی مثلا نیمه ی پر لیوان)


پ.ن. بعدی. بمب نزنند د مین سرمون بریم هوا؟ باور کنین خونه ی  ما تو هیچ کدوم از محدوده های پاستور، مجلس، بیت رهبری، فرودگاه و ... نیست. من بعید می بینم ولی اگه فردا نبودیم و بمب خورد وسط خونه، بدونین چیزی که درباره ی جی پی اس گفتند درست بوده و مختصات ها دستکاری شده. 

نظرات 2 + ارسال نظر
morad جمعه 12 دی 1399 ساعت 01:19

من و خیلی از خوانندگان وبلاگت متوجه عشق و علاقه ات به اعداد و تاریخ های خاص و رمز و رموز بین این اعداد و تاریخها شده ایم
من شک ندارم که در تاریخ های خاصی اتفاقهای عجیب و جالبی برای شما اتفاق افتاده یا شک ندارم که در تاریخ خاصی عشقت رو پیدا کردی ... وگرنه محاله شما با این سواد و معلوماتت درگیر رمز و رموز اعداد و تاریخ های تقویم باشی
بهرحال امیدوارم از این لحظات زندگیت لذت ببری و حسابی عشق و حال کنید
باور کنید دهان ما رو گائیدی از بس در قید و بند
99
96
9696
2020
9999
و حالا این بچه نارس 2021
ههههه ههه ههه شاد باشی کیلگارا خان ... خوش بگذره
با همین سرعت بری همه سیارات رو مثه شازده کوچولو فتح کردی شازده ... بخدا میتونی پس نگران نباش

مرسی که کااااامل متوجه شدی. :)))) قربان شما کمترین قابلی نداشت. بله بنده روی اعداد به خصوصی که کم هم نیستند کراش دارم، چه کنم دست خودم نیست، این دل مال خودم نیست. :))))

حالا مراد خان تو دیر اومدی، باید سه چهار سال پیش رو می دیدی، جمعی رو همراه خودم مجنون اعداد می کردم.

شاید به خاطر اینه که تو دنیای واقعی زیاد بروزش ندادم، و اینجا که می توانم بروز بدهم، اینقدر زیاد نمود پیدا می کنه. :))))

به سواد و معلومات هم ربط داره ولی بر عکس گفتی، اتفاقا در دنیای ریاضیات هر کدوم از این اعداد رو که بشکافی خورشیدی در پس ان ها ببینی. اعداد طلایی، اعداد مخمسی مسدسی، پالیندروم ها اعداد اینه ای، دنباله ها و....... یه زمانی خیلی با این ها ور می رفتم. الان علاقه اش خیلییی باقی مانده.

Zizi جمعه 12 دی 1399 ساعت 02:24

من اومده بودم عکس جوجه پنگوئن دانلود کنم ، رسیدم به این بلاگ و این هپی نیو یر ، خلاصه که برای شمام هپی نیو یر

من واقعا خوشحالم که به خاطر دانلود عکس پنگوعن وارد این وبلاگ شدی.
بر خود می بالم جذب مخاطب از این کلید واژه باشه. خوش امدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد