Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مبارکم باشی ای تعطیلات کرونایی شیرین بیان

تعطیل شدیم. آخ جان.هورا. یعح. دتس ایت. پیپ پیپ هورای. کوبیدن جام ها به هم. منور.

قول می دهم طی این دو هفته به قدری خر بزنم و قدر وقت بدانم که گذشته ی نه چندان حرفه ای ام جلویش زانو بزنه. (ازین فکر های ایشالا از فردا!) انصافا با پشت دست بکوب تو صورتم اگه اومدم اینجا گفتم باز درس و مشقم مانده! خسته ام ازینکه هر شب کابوس می بینم درس نخواندم و بلد نیستم هیچی. یه جور می خونم همه این خرخونا سوسک بشن دود بشن برن هوا!


پ.ن. بچه ای که برایش انتخاب رشته کردم را یادتونه؟ پرستاری شهر تهران قبول شد! روی انتخاب های تقریبا اخرش. و داستان داشتیم خلاصه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود شنبه 1 آذر 1399 ساعت 11:22

مهمه چقدر بخونی؛ ولی مهمتره چطور بخونی.

باورم کن،
در مورد من،
دقیقا مهمه "چه قدر" بخونم. کیفیت کارم مشکلی نداره. وقت نمی گذارم عین ادمیزاد رو خود درس هی پی فرعیات هستم.
اصلا بلد نیستم زیاد بخونم و مایه ی افسوسه.

مسعود یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 12:19 http://admm.blogsky

خوب یه سری تکنیک رو رعایت کن؛ و مهمترین مساله داشتن سلف کنترله که در نلسون گفته باید در طفولیت به بچه ها آموزش داده بشه!

سلف کنترل نداریم واقعا نداریییم.

Greenish یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 14:59

چه جراتی داری برای بقیه انتخاب رشته می کنی ها.
این بچه همون رضاه ک انتخاب اولش رو دامپزشکی زده بودی؟ناراضیه از پرستاری قبول شدنش؟

زیاد این کار رو نکردم. تازه بیشتر حالت راهنمایی هست من خیلی وقته از جو کنکور دور افتادم، ولی اقا وقتی می بینم می ایند از پدر مادرم مشاوره می گیرند و اون ها هم دیگه اصلا تو باع نیستند کنکور هزاران سال پیش بودند خب ترجیح می دهم دخالت کنم که اگر هم قرار هست به دست ما ها رقم بخوره، کمتر گند بخوره بهش،
اره خودشه خود رضاست.
اولاش گرفته بود یکم، حرف زدیم و الان کامل اوکی اوکیه.
دیگه باید اوکی ش می کردیم زورکی. :دی
ولی خیلی بد قبول شدند امسالی ها. لامصب چه می کنه سهمیه شهدا و جانبازان. ماچ بهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد