Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خنگ

خیلی معذرت می خواهم،

این عیب رفتاری منه،

می دونم

ولی من واقعا آدم خنگ را از حدی بیشتر نمی توانم تحمل کنم.

یک ناوارد داریم، که اوکی ام باهاش،

ناوارد را توضیح می دهی اوکی می شه،

ولی خنگ... خنگ واقعا راه چاره نداره و ملولم!

خنگ را اصلا نمی فهمی چه جور توضیح بدهی که بفهمه.

حتی صبر هم واسه خنگ جواب نمی ده.

باهوش باش لطفا!


دهنم صاف شد

صاف صاف صاف

از اینکه یک چیز را باید ده بار بگم یا تایپ کنم واقعا دیوونه ام

البته این مشکل با بقیه هم هست گاهی ولی دیگه اینجا خیلییییی شدیده


صحنه ای هست فلینت لاکوود داره به باباش یاد می ده موس رو روی موس پد بکشه تا موشواره تکون بخوره تو صفحه؟

حس اونو دارم!

انگار به زبان گواتمالایی دارم حرف می زنم با این فردی که سیستم را دادیم دستش.

بهش می گم عزیزم عشقم برو داخل فلان برنامه یوزر پس را برای من بفرست،

می گه نمی شه!

می گم یک دکمه را بزن یوزر پسش دربیاد من کلی پول اون یوزر پس لامصب را دادم،

نمی فهمه! شدیدا نمی فهمه چی می گم و خیلی کلافه شدم..


یکم دیگه از آستانه ام رد کنه خود کشی می کنم..



گرفته برای من فیلم فرستاده که ببین چقد زحمت کشیدم تمام درایو ها را برایت سیو کردم،

انتظار داره برایش سوت بلبلی هم بزنم!!

خب خودم هم که بلد بودم حاجی.


حالا پدر می فرماد شکرگزار باش فرزند که این دوستم بود و روز جمعه خواسته ی ما را اجابت کرد،

ولی اخه به چه قیمتی؟

این گند زد به کل برنامه های ما، الان هم اصلا نمی فهمه چی دارم بلغور می کنم که تا حدی سیوشون کنه. :(((((

برنامه هام دارن تک تک جلو چشمم پر پر می شن!


بعد اینقدر عصبی می شم یک نفر بخواد کاری که انجام داده را اگزاجره کنه،

که اخخخخ من زحمت کشیدم اخ خیلی وقت گرفت اخ فلان بهمان!

و دقیقا تیپ شخصیتی اش همینه.



یه آی دی ام ساده رو می گه من نمی تونم نصب کنم چون بعد یک ماه مسدود می شه.

بهش می گم بله مطلع هستم لطف بفرمایید کرک شده را نصب بنمایید، 

می گه فرقی نداره کرک شده اش هم همینه، ابر فررررض!!

تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل.


اصلا یک طوری اعصابم تو دیواره که نگم.

حس بی پناهی شدیدی دارم. :D


ولی به درک. پدر مادر محترم خودشان پول این شاهکار را می دهند دیگه مثل پارسال نیست من مسئولیت قبول کنم از پول خودم بگذارم چون بردم دادم به" اشناهای خودم" که حتی اگه بیل گیتس بوده باشندهم باز از نظر پدر مادرم  عمرا سر رشته نداشتند و سرم همواره کلاه گشادی رفته.



من پارسال با دو میلیون خودم احیاش کردم. و این قدر نق زدند به جان من نه، تو چرا به حرف ما گوش نمی کنی، همیشه کار کار خودته، این کامپیوتر خانواده ست، تو چرا عجولی، چرا فلان، دوست من خیلی ارزون تر می تونست، دوست من ال، دوست من بل، مطمئن باش سرت کلاه رفته.


بعله پول قلمبه بگیری معلومه که باید کار درست تحویل بدهی.

حالا فردا هنر نمایی دوست شما هم می بینیم.


کم کمش ده دوازده میلیونی تو پاچه اش می کنه. قول می دهم.

و راستش پدر بنده هم از افرادی است که قشننننگ از ده جهت تو پاچه اش می ره. رودربایستی داره، هرچی بهش بگن، می گه باشه قربااااان شما.

و به من چه! :-"

واقعا. به من چه! کک به تنور به من چه! مورچه خاک به سر به من چه! کفتر دم بریز به من چه! امسال همه اش به من چه!


تعمیرات چی برگشته پشت تلفن به من می گه:"مگه تو می خواهی پولشو بدی که اینقدر حرص برنامه ها و قطعات را می زنی!"

اونجا بود رسما می خواستم بشکه ی نفت رو روی خودم چپه کنم کبریت بکشم.


حس می کنم خانوادگی داریم نقش سفره را توی این بیت بازی می کنیم که:"یکی زین سفره نان خشک برد، آن دیگری حلوا!"


پ.ن. حالا درسته اومدم اینقدر ابراز خشم کردم از خنگی اش،

ولی خیلی بدجور مظلومه.

مظلومیت در حد علی بچه های آسمان وقتی بغض کرده بود واسه کفشا!

چشماش مظلوم، قیافه افتاب سوخته، کاپشن بادی، و همون خنگی اش خیلی مظلوم ترش می کنه.

یعنی به شددددت از او عصبانی هستم ولی وقتی می بینمش دوست دارم هم زمان از سادگی، مطلومیت و بی نوایی اش گریه هم بکنم.

اون قدر مظلوم که دلم نمی آد پول کارهایی که بلد نبود بکنه را بهش ندم.

نظرات 8 + ارسال نظر
beny20 شنبه 17 آبان 1399 ساعت 03:48 http://beny20.blogsky.com

باور کن با این پستت
آدم قاطی میکنه
دقیقا کدومتون خنگ نیست

اما حرص نخور
به هر جهت خانوادس
چشاتو الان ببند
چندتا فحش بده من
آروم میشی پسر

بنی تو خیلی بلایی ها
می ایی یواشکی یه چیزهایی می گویی می ری..
من خنگم؟
منو نگاه کن!
این همه پست نوشتم
تهش الان گفتی من خنگم؟

morad شنبه 17 آبان 1399 ساعت 13:18

فکر کنم اصلن پستت نخونده یه چیزی پرونده دیگه

کلا مدل کامنتاش همینه
بعد یه قرن می آد دق می ده می ره. :دی

@ شنبه 17 آبان 1399 ساعت 20:41

پایبندیت به ویندوز سون مثال زدنیه:)

کل پست یه طرف کامنت اول یه طرفدرد کامنت اول بیشتره یا ثقیل فهمی ک دبیر دبیرستانتون بهت گفت؟؟؟
خواننده های بلاگت چقدر دوستت دارنآ!قشنگ از لایکای کامنت بنی ۲۰ معلومه محبوب قلب هایی

جالبه برایم اصلا این نظر ها این قدر مثبت منفی می گیرند خب برایم کامنت بذارید عشقولیاااااا. :))))

مگه بنیامین دوباره از این ورا رد نشه! الان از ترسش نمی آد دیگه می دانم بنده.
نه بابا هیچ کدومش درد نداشت. :))))

تو هم از مدل کامنت نوشتنت کاملا معلومه ایدایی. :)))

ولی واقعا ها من دارم از افسردگی پاره می شم این همه کامنتر اینجا ریخته،
تَکرار می کنم لایک ندید کامنت بگذارید عشقولیاااا. :)))))

ماتیلدا یکشنبه 18 آبان 1399 ساعت 18:50

ولی من فهمیدم بنی خیلی جیگر داره که اینهمه خشم تورو دید و همچین کامنتی داد:)))))

خشم منو پشم حساب کرده در واقع.
جیگر چی بابا هی می آد گل و سنبل می ذاره لوس می کنه خودشو کامنتش به چشم تلخ نشه.

Greenish چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 02:01

اصلا برام قابل باور نیست یه نفر بیاد همچین کامنتی برای یکی بذاره.اینجور ک پیداست میشناسیش و خواننده ی رهگذر هم نبوده ک بگیم همین طوری یه چی پرونده....

از @ هم معلوم بوده البته.

مدل خودت و بلاگت جوری نیست که بشه کامنت گذاشت حالا بگذریم از اینکه کسی دیگه حال و حوصله کامنت گذاشتن هم نداره..

من راستش از همه بیشتر الان همین کامنت رو نفهمیدم.
بقیه اش تا به اینجای کار قابل درک بود! سختش کردی.

اره،
ما قدیما برو بیایی داشتیم. دیرو اومدی نخواه زود برو.
اکیپ محبوبم معلوم نیست کجایند.
ولی وقتی بیایند... روزی که بیایند.
بیا ببین وبلاگ کی چه جوریه که کامنت بخوره. :))))

Greenish چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 02:07

هن؟کجاس سخته؟

حالا این هیچی شای کجاست؟ادرس عوض کرده باز؟

باور کن از این پشت سخته فهمیدنش کی داره چی می گه.
همراهی می کنم تا حد خوبی. ولی خیلی وقت ها نمی فهمم چی به چیه.
کامنت قبلی هم گفتم دیگه نفهمیدم ایراد به کی وارد بود به من یا بن یا @ یا چی اصلا.

+ شایان اومده خونه ی ما تعطیلات. سلام می رسونه خدمتتون و می گه فعلا حال ندارم پست بگذارم.

Greenish چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 02:11

جو بلاگت یه جوری شده ک حس میکنم حتی کامنت قبلیم هم می تونه حس بدی بهت بده.
بلاگت خوبه.روون می نویسی،توصیفات خوبه،پستات ابکی نیستن عموما ولی چون دیر جواب کامنت میدی و اینجور مسائل خواننده های بلاگ میل کافی برای کامنت گذاشتن پیدا نمیکنن


ولی کاش چندتا بلاگر برات کامنت میذاشتن حداقل یکی دوتا بلاگ دیگه هم برای خوندن پیدا میکردم؛ای کسانی ک این کامنت رو می خونین اگه بلاگ درست حسابی میشناسید معرفی کنید

اره واقعا، چون نمی فهمیدم چی گفتی واقعا حس خوبی نمی داد.
چاکریم.تازه الان اوج همراهی ام هست در کامنت جواب دادن.
وبلاگی که بخواد کامنت بخوره، خودش کامنت می خوره.

اکثر دوستانی که هستند، بلاگرند خودشون. بلاگر مدرن بیشتر. نمی دونم چه مدل وبی می خواهی،
ولی وبلاگ رو خودت باید پیدا کنی،
به نظرم هیچ وقت وبلاگ پیشنهاد دادنی نیست.

Greenish چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 02:33

می خوای صبح یا ظهر بلاگت رو چک کن بفهمی چ ب چیه

کامنت اول یه ته مایه ی خرده گرفتن به بن بود.
کامنت دوم در جواب اینکه گفتی کامنتر اینجا زیاد ریخته و چرا تماشاچین و لایک نمی کنن بود.واسه چی از خودم باید ایراد بگیرم اخه کوشا؟

چک می کنم به خدا! :))))

تو خودت چرا هی اسم عوض می کنی من را بد تر گیج می نمایی. ایدایی؟ الو صدا می اد؟
اسم رمز بفرمایید.
اون @ دیروز هم شما بودی؟

پ.ن. حله، کوشا خودش اسم رمز بود. :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد