Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کله مکعبی لجباز خر نفهم

دقت کردید هر وقت من کار مهمی دارم،

 تحویل پروژه

دد لاین

مقاله

ثبت نام هرچی...


دقیقا با فاصله ی مثبت و منفی یک sd از روز موعد، سیستمم خراب می شه و هیچ وقت هم بک آپ ندارم و همیشه مثل مرغ بسمل باید بعد از ظهر جمعه های تعطیل دنبال دوست و اشنا و تعمیرات چی کامپیوتر باشم ؟

دیگه حالم از این وضع به هم می خوره. این صحنه اون قدری برام تکراری شده که دیگه حتی عصبانی یا ناراحت نمی شم

هول نمی کنم

دیگه خیلی ساده سوکت ها رو می کشم و میزنمش زیر بغلم پیش به سوی اتاق عمل!


یعنی درسته درسته درسته،

روز اخر به خودش میگه،

اخخخخ دیدی چی شد یادم رفت این بار خراب بشم برینم تو اعصاب این یارو!

عب نداره هنوزم دیر نشده. زارت. گو گو گو!


کل دل و روده ی کیس رو عوض می کنم این بار. 

دیگه هم واسم مهم نیست.

خدا تومن هم پیاده می شویم.

خبر مرگش رفیق نیست که باهاش رفیق باشم.

باورم نمیشه سه روزه پای سیستم خشک شدم که روز اخر همه چی به فنا بره. ای تو روحش. روح هم نداره.



#اویی که از تعویض ویندوز حالش بسیااار به هم می خورد و همیشه هم بیخ ریشش بود.

کسی ویندوز تن داره؟ چه طوره؟ البته من که عمرا به سون از رده خارج خیانت نمی کنم ولی بازم.


نظرات 4 + ارسال نظر
morad جمعه 16 آبان 1399 ساعت 18:56

زارت. گو گو گو!
منظورت گوزه؟

Zart,
Go Go Go!

البته قشنگ برداشت کردی شدیدا به لحنم می امد. :)))))

morad جمعه 16 آبان 1399 ساعت 19:26

فکر نمیکردم کامنتم نشون بدی
اینجوری میشه که آدم کنفت میشه
البته منظورم خودم هست نه شما
خب همینکه شما اهل سانسور نیستی خوبه

شاعر می فرماد"سخن گفته دگر باز نیاید به دهان"
بعله خلاصه تا شما باشی دقت کنی من بعد. :)))))
ما اینیم.
چاکرم.

morad جمعه 16 آبان 1399 ساعت 19:28

دوست عزیز ویندوز عوض کردن که خیلی ساده و راحته چرا اینقده سختش گرفتی تو که میگی اهل هک هستی پس باید در سه سوت ویندوز عوض کنی

هوم به نظرم خودش نسبتا راحته حالا نه خیلی هم راحت،
ولی زیاد برنامه داشته باشی اون قدر برنامه داشته باشی که ندونی دقیقا چی داری، اره دخلت می آد.
و بک اپ گرفتن جدا!
تازه این الان مشکلش نرم افزاری نیست،
مادربورد سوزونده دوباره لعنتی.

و اینکه نه من اهل هک نیستم. تکذیب.

morad شنبه 17 آبان 1399 ساعت 10:03

من با ویندوز سون راحتم اصلن هم حاضر نیستم این ویندوز رو تغییر بدم مثل قدیمی ها که دست از سر ویندوز ایکس پی بر نمیدارن
در ضمن منم دی وی دی رایتر لبتابم خرابه مجبورم با فلش ویندوزم رو نصب کنم که اتفاقن بسیار راحته یعنی کمتر از 20 دقیقه ویندوزم نصب میکنم
اگه با ویندوز سون راحتی دیگه 10 میخوای چیکار

دقیقاااااا
عاشق ویندوز 7 هستم.
صرفا پرسیدم نظر باقی را بدانم وگرنه که‌ به 7 خیانت نمی کنیم عمرنیاش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد