Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Among us وبلاگی

جدی وبلاگیا پایه نیستید یه روز قرار بذاریم بریم دور هم امانگ آس بزنیم؟

من.

دیوانه ی.

این بازی.

هستم.


و هیشکی از کسایی که می شناسم تو فازش نیست به غیر از داداشم،

وقتایی که دوتایی تنها خونه ایم مثل خوره قشنننننگ مثل خوره داریم با این بازی ور می ریم.

من از اینور 

اون از اونور

دراز می کشیم ساعت ها بازی می  کنیم

یاد دوران نوجوانی ام می افتم بازی های طولانی


این مدت هم خیلی استرس دارم،

برای همین یا خوابم یا پای بازی ام.


نمی دونم به کی باید بگم این حجم علاقه رو.

خلاصه اره من پایه ام بعد بدبختی هام که سبک تر شد، اگه خواستین بیایین یه روز چند دست بازی کنیم. 


دیگه فرض کن اونقدری که،

بعد از پنج سال حاضر شدم به خاطرش فیلتر شکن نصب کنم و بگم گور پدر دزدی اطلاعات من امانگ آس می خوام!


الان اسمم رو گذاشتم عود توی بازی.

امروز یکی میتینگ اضطراری برگزار کرد،

ازم پرسید عود توی داکتر هو رو می گی؟

گفتم اورین آورین خودشه.

و دو سه دست بازی کردیم.


تازه قبلا که می خواستم بگذارم بانه کافه لاتا. ولی جا نمی شد!


یا یدونه بود اسمش رو گذاشته بود گروت! از اول تا آخر بازی می گفت آیم گروت!


یکی دیگه بود، تری بود. یکی از کسایی که مجازا عاشقش شدم. هی همه اش دورم می چرخید از کلاهم تعریف می کرد، مال زمانی بود که کلاه هری پاتر می گذاشتم رو سرم.


یه گروه دو نفره هکر بودند،

وقتی فهمیدند که منم فهمیدم هکرند،

منو هم در مزایای هکر بودنشون سهیم می کردند که جیک نزنم بهم باج می دادند هر دو دست یک با‌ر، من هم ایمپاستر می شدم.


خیلی جالبه واقعا!



اعتیادش یه چیزیه در حد پاسور چهار برگ!

یا پلاستیک  تخمه سیاه!

ماهیتش ساده است ولی عمرا نمی تونی از پاش بلند شی.


وای حتی کلی انیمیشن ساختند ازش،

من یکی اش رو دیدم گریه ام گرفت! 

خیلی عجیب.


این یه هفته، خیلی انرژی برام پرت کنید. بهش نیاز دارم. خیلی.


پ.ن. یه کلیپ پاندا با میکس اهنگ انشرلی هست، ایزوفاگوس نشونم داد. یادم بندازید هر وقت یاد گرفتم براتون بفرستم! خیلی احساسیه.


پ.ن. بعدی. "مهاجمی که در فرانسه با چاقو سه نفر را کشت فریاد الله اکبر سر می داد."

و اره یه بار ما تو سرور گفتیم ایرانی هستیم همه لفت دادن.

به ایزوفاگوس گفتم عزیزم تو بازی های گلوبال از زیرش در برو نگو از کدوم کشوری.

کاش به یه نحوی می شد ثابت کرد به مردم باقی جهان،

که خیلی مفتکی و شانسکی تخممون تو یه کشور مسلمون به عمل اومده و نه بیشتر.

اون قاتلی که الله اکبر می گه و ادم می کشه،

اگه اون مسلمونه، من یکی ابدا مسلمون نیستم. نمی خوام هم باشم.

اصلا می آد اون روز ما بخواهیم به عنوان یک انسان زندگی کنیم و نخواهیم اماج پیش داوری های بقیه باشیم؟

من یکی اون قدر عمر می کنم که چنین روزی رو ببینم؟



نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود جمعه 9 آبان 1399 ساعت 11:40 http://admm.blogsky

خوب خدارو شکر نمیدونم بازی چیه!

برو دانلود کن.
اغفااااال.
امانگ آس! :))))

ماتیلدا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 23:22

من زیاد اهل بازی نیستم ولی یجور تعریف کردی که الان داره دانلود میشه
انشالا که ۷۱ مگا بایتم رو به فنا نداده باشم

نه بابا فنای چی. اصل جنسه. جزو مفید ترین هفتاد و یک مگ های عمرت خواهد بود.
اگه خوب نبود من برات بسته ی هدیه می گیرم خودم. :))))
معتادش می شی بعد لعنتم می کنی که چرا وقتت رو می گیره! :{

ماتیلدا جمعه 9 آبان 1399 ساعت 23:42

کیلگ:( برام بگو چجوریه.من هی مث خنگا دارم توی سفینه م میچرخم:)))))
بابا من خیلی هیچی بلد نیستم از اینجور بازیا. تنها بازی که توش خوبم انگری بردز اونم ورژن های قدیمیشه

مافیا بازی کردی سارا؟
تو دورهمی ها، دبیرستان اینا،
یکی مافیا می شد یکی دکتر، یکی پلیس یکی گاد؟
این بازی مافیای مجازیه!

.
وقتی وارد بازی شدی،
اگه کارگر ساده ی سفینه باشی، باید تسک ها و وظیفه ها رو انجام بدی که سریع تر ببره تیمت.
یک نوار سبز رنگ بالا هست،
هر چی وظایفت رو انجام بدی اون نوار جلو تر می ره و اگه همه ی هم گروهی هات هم وظایفشون رو انجام بدن، برنده اید.

اگه ایمپاستر (مافیا) باشی باید یه جور باقی افراد گروه رو بکشی.
می تونی خراب کاری کنی(دکمه ی سابوتاژ) مثلا لامپ ها را دستکاری کنی کسی چیزی نبینه یا منبع اکسیژن رو بزنی و بقیه باید بروند درستش کنند وگرنه خفه می شوند و برنده می شی،
می تونی از داخل لوله ها بری (ونت کنی) قایم بشی کسی نبیندت،
و کلا باید باقی رو بکشی.
اگه کسی بدن مرده ای رو ببینه،
ریپورت می کنه،
بعد باید تو چت روم سر اینکه به کی رای بدید و اینکه به نظرتون مافیا کیه بحث کنید و مافیا رو پیدا کنید.
حالا یکم ور برو سوالی بود خودم در بست در خدمتم. :)))))
اولاش یکم ادمیزاد گیج می زنه تا با مدل انجام تسک و مدل مافیا بودنش کنار بیاد، ولی بعد سه چهار دست که یاد بگیری عالیه لذتش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد