Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بوی باد می امد

تهرانی هاتون بگن،

اقاااا هوای اون بیرونو دیدید 

چه عشقیه؟

[قلب]

[قلب]

و باز هم... [قلب]



نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 00:25 http://admm.blogsky

ندیدیم

نبود یا نرفتی ببینی؟
هوای هیژده درجه ی خنک مناسب سوییشرت، بدون افتاب، باااااد ملایم، و مهم تر از همه، بوی پاییییز و مقداری نم.

مسعود چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 09:48 http://admm.blogsky

من کلا از خونه بیرون نمیرم.

وایستا ببینُم،
رزیدنت سال چهار که می گن میشینه تو خونه همینه؟ :دی
اقا دم پنجره هم قبوله،
من شخصا رفتم ماشین استارت بزنم فهمیدم خودم هوا اینجور شده.

مسعود پنج‌شنبه 10 مهر 1399 ساعت 10:59 http://admm.blogsky

هاهاهاا
یه طبقه بندی رزیدنتی ارتوپدی داریم اسمش رو هم به صورت افتخاری گذاشتیم طبقه بندی رازی-روشنک!! (محمد رازی و روشنک مرادی رییس و دبیر انجمن ارتوپدی ایران هستند). این طبقه بندی لولینگ رو بر اساس موقعیت مکانی؛ داشتن تایم آزاد، توانایی خوردن و آشامیدن؛ روابط عاطفی و میزان خواب بررسی کرده طبق این طبقه بندی سال چهار همیشه تو خونه است؛ وقت خوردن و آشامیدن داره؛ به جنس مقابل بی توجهه؛ وقت خوابیدن هم داره!!

وییی
دمت گرم این را نوشتی
خیلی حال کردم از این اطلاعات
واس دوستامم تعریف می کنم بخندن
خوشم می اد از این جو و رسوم رزیدنتی با خبر بشم
جو گیریه دیگه تو استاژرا

حال می ده همچین
مثل زمانی که دبیرستان بودم قاچاقی می رفتم قاطی شریفی ها ببینم جو دانشجو های شریف چه جوره
اونم خیلی حال می داد

اقا بذار منم طبقه بندی رازی روشنک رو طبق چیزی که دیدم کامل کنم:
سال یک فیکس اتاق گچه، حق خوردن و اشامیدن و هیچ غلط دیگری هم نداره!
سال دو حق خوردن اشامیدن خوابیدن نداره ولی روابط عاطفی رو هندل می کنه
سال سه هر دو مورد رو با هم داره
سال چهارم که خودت گفتی
درست طبقه بندی کردم؟ :دییی


پ.ن. فقط یه چیزی که ما خیلی دیدیم و تو طبقه بندی نیست و باید حتما اضافه بشه: حق مواد! :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد