Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

لنف نود

ببینید چی؟

هورااااا

لنف نودم رو گم کردم. :دی

اقا یه مدت بود موقع هر کاری لنف نود های زیر فکم می اومد زیر دستم هول می کردم!

یه چیزی تقریبا اندازه ی فندق! 

و خب اصلا حس خوبی نداشت با این همه بیماری ای که ما باید می خوندیم و یکی درمیون لنفادنوپاتی می دادن.

البته بازم لنفادنوپاتی زیر فک فکر کنم اون قدر ها خطرناک نبود،

ولی خلاصه

الان به محض اینکه خلاص شدیم، 

لنف نوده گم و گور شد رفت پی کارش.

یعس. دتس ایت. 

وقتی می گم استرس با بدنتون جنگ می کنه، یعنی این!

سخت نگیریم و نگیرید و نگیرم.


پ.ن. نه فندق خیلی گنده است.. نخود!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت 11:17 http://admm.blogsky

کدوم داروها LAP میدن؟؟
کدوم بیماری ها LAP ژنرالیزه میدن؟
کدوم LAP ها بیوپسی لازم اند؟
کدوم LAP ها رو با توجه به لوکیشنشون باید شوم دونست؟
تعریف LAP در نواحی مختلف در سنین مختلف؟
اینا نکات امتحانیشه!! خخخخ

خب جوابش هم می نوشتی،
هیچ کدومش رو بلد نیستم با انصاف،
اینجور که فقط ما می ترسیم و می لرزیم!

زیر بغل و کشاله ی ران خوب نیست. در همین حد می دونم. :)))
ها بالای کلاو هم خطرناکه! :))))) نیست؟
بیوپسی هم یک چیزی خوانده بودیم از سنتینل نود می گرفتند که ربطی به سوالاتی که پرسیدی نداشت. گفتم خالی نباشه این همه سوال پرسیدی بلد نیستم! :دال

مسعود سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 00:43 http://admm.blogsky

هریسون و نلسون رو بخون و بیا جواب بده.
Problem based learning

مسووووود شدیدا یاد یکی از اساتید میندازی منو. :)))
چشم چشم خودم یافت می کنم.
اتفاقا نلسون تو نوبته. بذار ببینم چه می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد