Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هدف وسیله ست؟

آقا این جمله و  مشابه های این جمله که "از مسیر لذت ببر" و فلان و ...

رو باید دقت کرد روی چه کسانی استفاده می  شه.

خوب تو ابدا نمی تونی به کسی که تو کل عمرش فیلم ها و کتابا رو می زده جلو تا فقط ببینه ته داستان چی می شه، بگی هدف وسیله ست بیا از مسیر لذت ببر!

من خودم هم نفهمیدم چرا اکثرا مردمان با اسپویل شدن داستان ها مشکل دارند. چون شخصا همیشه لذت زایدالوصفی نصیبم شده وقتی ته یه داستانو جلو تراز خوانش کاملش  فهمیدم. و خیلی وقت ها هم برنگشتم روش دیگه وقتی تهشو فهمیدم.


والا الان داشتم با خودم فکر می کردم کاش یکی بود ته زندگیمو به من نشون می داد ببینم چی می شه تهش. بالاخره آدم مشهور و معروفی می شم و می تونم نامی از خودم بر جای بگذارم در جهان هستی یا قراره یک زندگی نرمال بی مزه و نا تمام مثل بقیه داشته باشم و تهش  هم بمیرم. 

که اگه ارزشش رو داره به دریده شدنم ادامه بدم ولی خیلی ساده اگر دستاوردی نیست، همین الان ترجیح می دم جان به جان افرین تقسیم(!)کنم چون حاجی داریم پاره می شیم تو ایران. لذت مسیر باشه مال همونی که ما رو تو این جهنم دره افرید.


می دونم با توجه به نوشته ها به نظر می آید من آدم احساسی تر و اهل مسیر تری باشم، خودم هم این حس رو داشتم به خودم ابتدا ولی الان که خودم رو واکاوی کردم، دیدم که نیستم به نظرم و بیشتر (یا فقط) اون تهشه که برام مهمه. چه تلخ.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد