Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شوارتز vs لارنس

اینو بگم!

اقا دیدید پروفسور شوارتز امروز مرد؟

حالا که خودش تبدیل به روح شده، دیگه از امروز رسما از قلبم خبر داره که من یه تار موی لارنس رو بهش نمی دم و دست خودم هم نیست.

من احترام اینا حالیم نی، می خواست یکم خنگولانه تر بنویسه کتاب جهان گشایش رو.  [⊙-⊙]

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 9 شهریور 1399 ساعت 17:49 http://admm.blogsky

جدی فوت کرد؟ خدا رحمتش کنه. ما تو جی چی یه استادی (دکتر اشرفی امینه) داشتیم میگفتند هم کلاسی شوارتز بوده و میگفته شوارتز خنگ بود!! راست و دروغش با گویندگان دست اول و دوم!!
من لارنس رو نخوندم ولی میگن از شوارتز راحت تره.
راستی میدونستی یه کتابی به اسم معاینه فیزیکی سوارتز هم هست؟!
من معاینه اسکرچینگ شکم رو از اون کتاب یاد گرفتم و توی باربارا بیتس نبود و یه بار تو استاژری تو درمانگاه انجامش دادم و استاد مربوطه (نفرولوژیست) این معاینه رو بلد نبود و کلی با جوجه استاژرش حال کرد! (سال ۸۷)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد