Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ساقی تو بده باده که جانان همه جمع اند

دیوید تننت با جیم پارسونز داخل پادکستش حرف زده.

خب بزن منو بکش دیگه چرا زجرررر می دی؟ 

من اینو از کجا پیدا کنم الان.

امشب شب عیش است که یاران همه جمع اند. اخ. و اخ. و اخ.

یعنی مصاحبه گر دیوید تننت، مصاحبه شونده جیم پارسونز!

ذوب شویم!


پ.ن. بهتون گفتم یک عشق پیدا کردم تو دانشگاه، تمام مدت بغل گوشم بود ولی نمی شناختمش؟ تک تک اپیزود های دکتر هو رو از بره!

واقعا خیلی حیفه. ما با ادمای محدودی دوست می توانیم باشیم و این خودش باعث می شه زمانمون رو بتوانیم فقط به اون ها اختصاص بدیم و چون زمان عنصر محدودیه، یک سری ادم هستند که بدون اینکه شانسش رو داشته باشیم باهاشون اشنا بشیم همیشه از کفمون می رند. این همیشه یکی از بزرگ ترین حسرت های زندگی من بوده. که توانایی دوستی و برقراری ارتباط تابعی از زمانه و و از یک جایی به بعد نمی شه شیبش رو افزایش داد.

گاهی فکر می کنم میلیارد ها آدم اون بیرون هستند برای شناختن و این عصبی ام می کنه. که بهشون دسترسی ندارم و نمی تونم روحشون رو بمکم.


پ.ن. تر. پیدا کردُم. ها ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد