Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Ocpd های زیر لب، عشوه های پنهانی

این تبلیغ لامصب هست توی همه ی وبلاگ هامون هم می آد؟

همین که عکس پوستیه که موها تازه از زیرش جوانه زدند و یک دستگاه ظاهرا کاشت مو کنار مو هاست.

من هر بار

هر بااااااار 

اگزکتلی هر بار که این تصویر رو می بینم فقط یک چیز دلم می خواد:

یه تیغ بردارم، تک تک اون جوانه موها رو بکلاشم سفییییید بشه بره پی کارش!

اینقدددددر این تصویر رو مخمه هر بار  هم زرت زرت می بینمش. در این حجم  اذیتم می کنه که میل شدید به استفاده از تیغ پیدا می کنم با دیدنش.

اخه واقعا اون پوست اسکالپه؟ یه چیزی بزن ادم باور کنه خب. اینکه پوست کجاست رو ندانم، ولی پوست کف سرم نیست دیگه‌!


"کاشت مو با تراکم بالا فقط یک میلیون"

شما فقط ناموسا این تبلیغ رو بردار از وبلاگ من، من خودم هزار میلیون تقدیم می کنم.

چیه این.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد