Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کانال صفر

اقا.

بیایید جایزه ی حل معضلات قرن رو بدید خودم از جلو چشماتون محو بشم.


نیست خیلی وقت دارم این وسط یک مسابقه شرکت کردم،

و بسی دوست دارم برنده بشم.

مسابقه اش رای دادنیه و شماره موبایل می زنی کد پیامک می کنه و کد رو می زنی رای ثبت می شه.

و نتونستم رای جمع کنم دارم از رقبا عقب می افتم. به خاطر اینکه اهل مجازی و تبلیغ و اینا نیستم. نمی دونستم رای مردم هم تاثیر داره فکر می کردم رای داوره وگرنه که اصلا شرکت نمی کردم.

همین دو سه تا لاخ دوستی هم که دارم روم نمی کنه بگم تشریف ببرید رای بدهید به ببعی عزیزتون.

به شما هم فکر کردم و با خودم اینجور بودم بازدیدکننده های وبلاگم اینقدری ماهند الان به هرکدومشون بگم کلی رای می دهند. ولی متاسفانه چون دقیقا ریختم رو انداختند اون وسط، شما هم خط می خورید.


 حالا بگم از شیوه ی جمع کردن رای و مدیریت بحران...

رفتم چت روم بعد قرنی! یادم رفته بود یه زمانی چه تباه بودم شبا رو تو چت روم صبح می کردم. (مسلما اسکای ریم رو اون موقع داشتم وضعم اون نبود.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد