Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

به وبلاگ من خوش آمدید - ۱

تصمیم گرفتم این موضوع رو پست سلسله وار بکنم، چون به شدت جالبه و گاهی خودم دقیقه ها این پشت قاه قاه می خندم به اینکه ملت با سرچ چه عباراتی وارد این وبگاه می شن. عمدتا هم ربطی به وبلاگ ندارند صرفا ماحصل تبحر اینجانب در انتخاب واژگان هنگام پست اندازی ست.


مورد اول: طرف سرچ داده "زنم مثل بچه س!" و اومده وبلاگ ما.


خب عیزم الان انتظار داری من برات بزرگش کنم که تشریف اوردی اینجا؟

یا نظرت چیه شما رو بگذاریم تو ارام پز، ایشون رو بگذاریم تو زود پز شاید جواب داد؟

همین میشه وقتی هول می زنید واسه ازدواج. زنتون، میشه بچه تون. 

و دست به دامان گوگل می شید که زنتون رو بزرگ کنید،

به جاش سر در می ارید از وبلاگ یه خل و چلی مثه ما.



والا از من بپرسی، کل دور و بری هام بچه اند، ادم بزرگشون خودمم فقط! :-" باز این خوبه فقط حس می کنه زنش بچه اس!

نظرات 6 + ارسال نظر
Act چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 01:18

از بس پستات تگ دارن خب.

قبلا هم از این که ملت با چه سرچ هایی میان بلاگت نوشته بودی،نه؟

اوف ببین کی اینجاست،
سلام و علیک! چطوری؟
من دو ساله تگ نزدم. از یه جا به بعد حالشو نداشتم و همه می ریختن تو وبلاگ. باور نمی کنی ارشیو چک کن. به خاطر خلاقیت بالای من در نگارش پست هاست. :دی

اره نوشته بودم ولی چه طور پیداشون کنم شماره بزنم؟ سرچ پنل کاربری خیلی وقته از کار افتاده..

Act چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 19:45

والله ما باید تعجب کنیم که تو داری می نویسی دوباره(گرچه احتمالا دو ماه دیگه باز میری)...

دو سه تاپستی که من خاطرم هست الان یکیشون برای نمونه سوالات کانون زبانه،یکی دیگه اهنگ جام جهانی ه و اون پستای مذاکرات ۱ به علاوه ی یک بود ک اون اوایل می نوشتی یکی از تگاش فک کنم پنج به علاوه ی یک بود و از اونم ورودی می گرفتی...(نمی دونم شایدم اشتباه میکنم درست خاطرم نیست.)

اتفاقا من اگه بتونم اسم بلاگر رو بگذارم رو خودم (علی رعم سابقه ی درخشان هنوز شک دارم میشه به خودم بگم بلاگر و در تعریف می گنجه؟)،
بلاگری هستم که ابدا سابقه ی آن و آف نداشتم مثل خیلی ها که می بندن، حذف می کنن رمزی می کنن جمع می کنن عوض می کنن قهر می کنن ناز می کنن هرچی. یا مثلا اعلام می کنن من نیستم دو روز بعد برمی گردند.
خداییش بنگر هیچ وقت اینجور نبودم همیشه فلور نرمال بلاگ اسکای بودم.

وای خیلی خوب یادته، اره منم یادمه اینا رو. دمت جیز که گفتی.

Act پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 12:04

https://kilgharrah.blogsky.com/1398/03/20/post-1587/و-امروز-تولد-توست،-اگرچه-دور،-اگرچه-دیر

بح بح می بینم که یاد پست های قدیمی کردی.[:زبون]
خب نتیجه گیری خاصی باید داشته باشم؟ نفهمیدم راستش.
اره دیگه امسال تولد نگرفتیم و دیگه هم نمیشه با یک دست سنشو نشون داد.

Act پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 20:29

تو اون پسته یه جورایی خداحافظی کردی دیگه.یه ماه هم غیب شدی:)

ها فهمستم راست گفتی راست گفتی بعدش دقیقا یک ماهی نبودم، والا خودم هم یادم نیست کجا بودم داشتم چی (چه غلطی!) می کردم.
حس نداشتم لابد صرفا. یادمه پارسال این موقع از همه ور فشار روم بود. ول کردن قصدی نبود صرفا می امدم بنویسم فرصت نمی کردم، این مدل بود بیشتر.

وقتی پسته رو انتشار دادم دیگه قصد رفتن نداشتم جدا، حتی در خود پست هم نوشتم مدت ها قبلش تصمیم گرفته بودم سر و ته وبلاگ نویسی رو هم بیارم تو روز تولدش چون فضای وبلاگ هم به نظرم بسیاااار مسموم شده بود از ایده الم فاصله گرفته بود ولی شما که نفهمیدین. فقط تو ذهن خودم بود و بعد یک مدت هم به صلح نسبی رسیدم. دیدم گناه دارید ریش سفیدتون بره کی به شما جوجوها اجیل بده تو بلاگ اسکای؟

Act پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 20:32

و شت من پنج ساله دارم وبلاگ تو رو می خونم.اصلا باورم نمیشه......
اوه اوه دارم کامنتات رو به چت تبدیل میکنم

والا پنج که خیلی کمه، برای خودم یه ده بیست سالی گذشته! انتظار داشتم بیشتر از پنج باشه.
باورت بشه این جادووووووی قلم منه! همه تون رو مسحورتون فرمودم! :دییی

راحت باش باو من دوست می دارم چت روم
هر چه دل تنگت می خواهد...

پ.ن. اسمتو بذار پارااستامول. :))))

Act پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 23:17

پارااستامول چیه؟پاراستامول منظورته؟اگه اره ک مدتی ادرس بلاگم بود اتفاقا:)بعد تغییرش دادم...

حالا که تو اسم پیشنهاد میدی به من بنظرم تو هم از این کیلگارا بودن بیا بیرون یا اسم خودت رو بنویس یا یه اسم الکی مثلا کوشایی چیزی

اره افرین الف اضافه نوشتم. یعنی باری نبوده من لای جزوه کتاب اسم پاراستامول رو ببینم یادت نکنم. استامینوفن هم خیلی زیاد می بینم ها، ولی پاراستامول خیلی اختصاصی تر یاد تو می ندازه منو.
الان دیدم دکوراسیون عوض کردی مدل هندل نوشتنت عوض شده گفتم بهت این یک مورد هم پیشنهاد کنم هر وقت خواستی عوض کنی یاد این مورد هم باشی.

من را شخصا همین کیلگ از کل دنیا کافی ست. دیگه اینقدر با هم همزیست شدیم مثل فیلم ونوم شده، کنترلم رو دست گرفته.
تازه کوشا :))) بی نوشا که نمی شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد