Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تیلوریتی؟

ها اینو چند روزه می خواستم از شما بپرسم...

به نظرتون دیره یا هنوز وقت دارم به کلوپ طرف داران تیلورسوییفت بپیوندم؟


نمی دونم چه مرضی هست ما تو چهارده پونزده سالگی ادای  ادم سی ساله ها در می اوردیم حالا الان که همه واقعا سعی می کنند ادا سی ساله ها رو دربیارند ما شترمون هوس اقتضایات چهارده سالگی رو کرده.

قضیه از اون جا شروع شد که اتفاقی کلیپ یکی از کنسرت هاش رو دیدم، که برق رفت، و این شروع کرده بود تو اون فضای تاریک درباره ی اینکه لباسش رو چه طور خریده با مردم حرف می زد تا برق ها بیاد.

و از اون لحظه به بعد من یهو خیلی حس کردم که پتانسیل فن تیلورسوییفت شدن رو سال ها در خودم داشتم و رو نکردم.


بعد اینکه خودش شعرهاشو می نویسه... این خیلی باحال بود برام.

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran جمعه 4 تیر 1400 ساعت 09:16

گیلک ها،
به لب های نیمه باز تیلور"نی می ز گیرِی"میگن.
به در و پنجره ی نیمه باز نیز هم

بگو که شوخی کردی!
چیییییی؟
نی ؟ می؟ ز؟ گیری؟
لب های باز تیور؟
یعنی لب تیلور که باز باشه اسم داره واسه خودش این حالت؟
Nimizegirey؟

چرا لب های من اسم نداره پس! اسم خودم رو هم همه فراموششون می شه حتی. بعد لب نیمه باز تیلور اسم داره. سیگار. -_-

Baran دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 09:02

شوخی نکردم بخدا.
بله؛Nimizegirey
یا مثلا لب های لیلا حاتمی!



سیگار؛پُک کشدار-_-

به دنیایی که توش "لب های تیلور سوییفت" مخصوص خودش یک واژه ی مخصوص و یکتا داره، دل نبند فرزند!!
عجب دنیایی شده.
بعد اون وقت اسم منو دوستامم یادشون نمی آد.

+ می دونستی سیگار لایت مضر تر از سیگار معمولیه؟

Baran شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 19:09

به روی چشم.

+من تو ذهنم سیگاری ام.مثلا بعد تماشای بعضی فیلم ها.بعضی موسیقی.بعضی منظره. مثلا بعد تماشای فیلم اخیر،که با احساسی از ایمان و انسانیت،و سرانجام غل و زنجیر شکستن ها پایان یافت،یه پاکت سیگار تو ذهنم گیراندم و
فکر کردم و
به دور دست ها خیره شدم.و قدم زدم و... واصلآوابدا.اهل دود وقلیون و الی ماشاءالله نیستم .البته چند وقت پیش.سرما خوردم و به "اهه اهم "افتادم.
پدرم.آمدو
دوضربه به شونه ام زد و
گفت:"سیگار تو عوض کن؛مِه جان!"
مِه جان =ماه جان!)
بله .مزاح کرده بودن.
می دونستید؟!خیلی خوش بحال اون دختریِ که .باباش اسفندماهیِابر.باران .مه.خاکستری،خاکستری.خاکستری

Baran چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 18:12

خدایا ما گیلکارا خان را به خودِ ارحم الراحمینت می سپاریم...لطفا همیشه مراقب و نگهدارش باش

Baran پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 20:32

الهی شکر.الهی شکر و الهی شکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد