Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

البرز زارعی

می خواهید از این به بعد بشمارید چند تا از پستای اینجا مربوط به مرگ نمی شن یا به نحوی به زور ربطشون نمی دم به مردن!


لعنتی، سنگ قبرشو خیلی دوست دارم...

که یه پرستو باشه،

و "سراغ مرا از بلوط های زاگرس بگیرید".

همین قدر ساده، سفید و بی نهایت.


چند تا این مدلی تولید می کنم الان:

"سراغ مرا از باد لا به لای زلفکان بید مجنون بگیرید."

"سراغ مرا از سرکش ترین شاخه ی چنار بگیرید."

"سراغ مرا از برگ افرای آبان ماه بگیرید."

"سراغ مرا از تبریزی های مرغ های مینا بگیرید."



خیلی سنگ قبرشو دوست دارممممم. می شه مرد واسه سلیقه ی طراحش.

کاش برای منم کسی همچین ایده ای بزنه. خودم که عمرا بتونم تا لحظه ی مرگم به نتیجه برسم سنگ قبرم باید چه شکلی باشه.


پ.ن. سنگ قبر رومینا اشرفی رو هم دیدید راستی؟ که عکسش رو زدن روش و منتظریم ببینیم اولین ارزشی جوان مردی که رگ غیرتش از یه جاهایی یحتمل باد می کنه و تیشه می گیره دستش می شکونه سنگ قبر رو، بالاخره کی خواهد بود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
بلو جمعه 13 تیر 1399 ساعت 14:48

خود باباهه میاد سنگ قبرشو می‌کَنه.

اتفاقا من داشتم فکر می کردم مگر خود خانواده اش اون سنگ قبر را نگذاشتند؟ قضیه چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد