Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ترس

ایران پایگاه آمریکا رو زد!

خاک بر سر تویی که نشستی اونجا، برای هشتاد میلیون نفر با مغز پر از شن و ماسه ات تصمیم می گیری.

آقا خوبی بدی ای دیدید حلال کنید.

بنزین برید بزنید اگر ندارید.

به شخصه خیلی گرخیدم.

از جنگ تنفر دارم.

تنفر.

این ها با این حمله برای میلیون ها نفر تصمیم گرفتند. خیلی نامردیه. البته پدرم امید داره که اتفاقی نخواهد افتاد و حمله هماهنگ شده بوده.


من به هیچ عنوان برای این کشور مفتکی با دولتمردان آلت پریشش نخواهم جنگید. 

این از من.

دوستتان دارم.


نظرات 3 + ارسال نظر
ظریفج چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 07:08

اگه نزنی میخوری نترس ترسوهاجنگ نمیروند می ماننددرخانه بعدا رییس جمهور و وزیرامورخارجه میشوند

کسی ادعای شجاعت نکرد
بفرمایید جلو خط مقدم جبهه چشم به راه شخص شماست گریفندوری جماعت
عکس چفیه دارتو ببینم حتما

جنگ یک خوبی دیگر هم دارد غیر از رییس جمهور شدن ترسو ها.
ژن های معیوب را انتخاب طبیعی وار حذف می کند
شاید در این عصر
ترس
درست ترین و به حق ترین ژن قابل انتقال است

Haida چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 15:25

ملت دارن کف میزنن!! متاسفانه احمق تر و جوگیر تر از اینن که درکی از واقعیت جنگ داشته باشن.

کف به چی واقعا؟

یاقوت پنج‌شنبه 19 دی 1398 ساعت 17:50

من الان به این فکر می کنم که ترسوها ریس جمهور و وزیرخارجه میشن ینی ره بر هم که تو زمان جنگ رئیس جمهور بودن هم ..وای وای استعفرالله

خوشم می اد با روش خودشان پس می زنی به زمین حریف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد