Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نمی خوام

آقا امروز واقعا تهران شلوغ بود.

آیم سو پیسد آف

اینا حالا حالا ها انقلاب بکن نیستن

من و دوستم ها تصمیم گرفتیم...می خواهیم اگه شد جمع کنیم بریم لندن

زیر پاهامان هم که فرش قرمز انداختند 


من واقعا باورم نمی شد... ولی راه ها بسته بود... و پر آدم بود

اوجش اونجاست که ما از تهران انتظار انتلکت بودن داریم نه از شهرستان ها

وقتی تهرانش اینه.. بقیه ش رو خودم تا ته می خونم

ظاهرا فقط منم که دارم اذیت می شم تحت شرایط گند مزخرف حکومتی این کشور

خب می رم گورم رو گم می کنم دیگه

مطمینا تو ژاپنی سویدی چیزی برای من جا هست

شما بمونید و کشور و سپهبدها تون

ایران را از من به تاراج بردید

متاسفانه اقلیت ها همیشه متضرر اند



نظرات 2 + ارسال نظر
Masoud دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 23:48 http://masmd@blogsky

کیلگ زیبا و ناراحت من چرا خودت رو ضعیف نشون میدی؟ رفتن به هر جایی جز ایران، چه نفعی برای وطنت داره؟ اگر فکر میکنی جایی از کار ایراد داره باید بمونی و برای اهدافت بجنگی.

نارنجی سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 22:39

از هر استانی حداقل بیست سی تا اتوبوس فرستادن نمیشه گفت همه شون تهرانی بودن

جمعیتی که اونجا بود چقدر بود؟(اعلام کردن 7 میلیون اما مطمئنا کمتر بوده)این میشه چند درصد جمعیت ایران؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد