Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تو چه دانی که پس از هر تبریکی... چه جنونی چه نیازی چه غمی ست؟

انا لله و انا علیه راجعون

بدین وسیله شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را خدمت جامعه ی وبلاگ نویس مملکت تبریک و تسلیت عرض می کنم. 

شایسته است که تمامی دولت مردان عزیزمان من جمله رهبر عالی مقام، راه ان مرحوم مغفور را الگوی خویش قرار داده و به چنین درجه ی رفیعی نایل شوند. از خداوند منان خواستاریم سریع تر این عزیزان را در رسیدن به راه جاودانه ی خویش هدایت فرماید.

اللهم صل علی محمد و آل محمد

و من الله توفیق

/پایان پیغام/


+ شما می گین تبریک، ما می گیم تبریک. خط رو خطه آقا.

نظرات 6 + ارسال نظر
آبان داد شنبه 14 دی 1398 ساعت 02:49

پس این تبریک، چه خشمی پنهانیست!

Happy you get that.
آتشفشان پنهانست اصلا

یاقوت شنبه 14 دی 1398 ساعت 16:15

راستش وقتی خوندمش خیلی خندیدم .. یکمم برات ترسیدم
ولی بذار نظر خودمو بگم من نه ایشونو سفید مطلق می دونم نه سیاه مطلق .. اینکه تو هشت سال جنگ بوده و بعدش که با داعش مبارزه کرد خیلی خیلی قابل دفاع و احترامه ولی از او نور دخالت در عراق و سوریه که مردمش راضی نبودن و بقیه ماجرا قابل دفاع نیست .. راستش دیروز ناراحت شدم . می تونست مثل خیلی از همقطارانش بچه هاشو بفرست ممالکی که علیه ش شعار می دن و تو امپراطوری بزرگ اقتصادی که تشکیل دادن بخوره و اختلاس کنه .. بازم میگم نمی تونم از کارهای نادرستش دفاع کنم ولی به نظرم یه خاکستری روشنه این از این
یه ناراحتی دیگه م دارم اینکه آمریکا براحتی می تونه لوله مون کنه (نه اینکه تازه فهمیده باشم نه ولی اینجوری لمسش نکرده بودم ) و ایران دم از انتقامی بزنه که می دونم فقط یه قمپزه حالم میگیره (دو سه تا موشک و اینا هوا برشون داشته ).. مثل همیشه می دونم کامنتام بسختی می تونه نظرمو برس ونه و بعضی جاها کلمات و مفاهیم سکته می زنه(حوصله بررسی شم ندارم )

مهم نیست سکته زدن کلماتت
می گیرم چی می گی

ما که از حقیقت زندگی اش با خبر نبودیم هر کس از یک دید می تونه بررسی کنه

من ولی به شخصه حتی خاکستری خیلی تیره هم نمی تونم ببینمش
فقط سیاهه تو ذهن من

و مطمین باش، امریکا تصمیم بگیرد ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند

یاقوت شنبه 14 دی 1398 ساعت 16:33

این نظر الان منه ممکنه بعدا بعد رو شدن برخی اطلاعات نظرم درباره شون تغییر کنه مثلا میل کنه به خاکستری تیره حتی . مثل تغییر نظرم درباره سید محمد خاتمی که بتی بود برام یا همین روحانی که همیشه می گفتم بین بد و بدتر بود ولی بعد آبان ازش قطع امید کردم و پناه می برم به خدا که انصافو و حقو با دونستنش زیر پا بذارم(نه اینکه بگم همیشه حق گفتم)

نظر ها کاملا قابل تغییرند
درستش هم همینه این لازمه ی رشده
کاش اتفاقا اینقدر انجماد ذهنی نداشته باشیم که هیچ وقت نظرمون تغییر پیدا نکنه
و کاش وقتی تغییر پیدا می کنه، به سمت و سوی درست تر بره
سمت و سوی منطقی تر

یاقوت یکشنبه 15 دی 1398 ساعت 11:35

الان که کامنتمو می خونم می بینم که باید بعد این جمله که می تونست تو امپراطوری اقتصادی که ایجاد کردن بخوره و اختلاس کنه نکرد ولی متاسفانه دخالتش تو سوریه و عراق و برا حفظ ب شار اس د و ح ک و مت خرا بش کرد همینه که احساس متناقضی بهش دارم (الان مشخصه تقریبا جو گیری تحت تاثیر تحلیلای رسانه ای رفته کنار یاقوت ینی با این سن هنوزم تحت تاثیر رسانه هایی ):((( ..
امروز برا خواهرزاده اس ام اس اومده که امتحانات تو این چند رور برای تسهیل در مراسمات لغوه .. دلم گرفت اون هزار و پان صد نفر حتی برا تحویل ج نازه شون باید پول می دادن مراسم که دیگه هیچی .. اینا را خدا می بینه ...

نکته اش اینه که یک مملکت تعطیل شد ولی اون هزار و پانصد نفر هنوز برای اینا صد و خورده ای نفر اغتشاش طلب اند
آدم دردشو کدوم گوری بگه

پ.ن. به نظرم تحت اثر رسانه بودن بد نیست
رسانه مثبته
ولی رسانه واقعی نه این پایگاه خبری های شلغم داخلی

یاقوت دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 09:51

رسانه میلیو که نگو ولی اون نه ...
من نطر بچه های اصلاح طلبو معمولا می خونم محمد قوچانی و محمدرضا جلایی پور در این باره بی تاثیر نبودن ..دوست داشتی بخون نطرشونو

آره یاقوت واقعا دوست می دارم برام موضوع هیجان انگیز ناکیه،
ولی کلا برم دنبالش اعصابم به فنا می ره تهش اتفاق خاصی هم نمی افته جز فحش دادن...
تازه وقت هم ندارم. حیف وقت که صرف خل مشنگ بازی های اینا بکنی
از وقتش می شه صد برابر بهتر استفاده کرد و گذاشت روی اموری که قطعیت دارند
تهش یه بلایی سرمان می آد دیگه
من نهایتا همین بیبیس و ایران اینتل و چند تا کانال و صفحه ی اینستا چک می کنم... نه بیشتر

یاقوت دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 10:02

می دونم منطورت تمام پایگاه های خبری داخلی بود نه فقط صداو سیما.. .. خب راستش من هنوزم نظر بچه های اصلاح طلب برام مهمه . هرچن که بعضی وقتا باید یادمون باشه احساسات جلو منطقو می گیره

بعله. ناجور جهت دهی می کنند لامصب ها آخه واقعا.
حتی خارجی ها هم جهت دهی می کنند.
یه استاد داشتیم واسه خبرنگاری، می گفت همه رو بخونید داخلو خارجو و چپ و راست و اریب ... ولی تهش با عقل و منطق خودتون نتیجه گیری کنید.
اپروچ قشنگیه این روش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد