Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جدی گرفتن یا نگرفتن

این وجود نحس من چیه

وقتی هیشکی جدیم نمی گیره، دارم خودم را می کوبونم در و دیوار که عح چرا جدی نمی گیرند من هم آدمم!!

وقتی جدی می گیرند، دارم خودم را ریز ریز می کنم که خاک بر سرم چرا جدی گرفتند تا این حد، من این همه نیستم!!


ولی فکر کنم جدی نگرفتن از نظر روحی برام تحملش خیلی راحت تره.




نظرات 2 + ارسال نظر
beny20 جمعه 15 آذر 1398 ساعت 13:38 http://beny20.blogsky.com

تا وقتی که خودت خودتو جدی نگیری
انتظاری از خانواده و دوس و رفیق نداشته باش ،،

نمیگم مغرور بشو و ادعا کن ، نمیگم خودتو بگیری ، نه ،،،

میگم فقط به خودت احترام بذا ، خودتو دوس داشته باش ، و‌تکرار کن این جمله رو که خیلی بالایی ! مثه من تو چی بالایی ؟ مثه من تو چی بالایی ؟

خوانندشو یادم نی اما یادمه ریتم آهنگه خوب بود ، گوشش‌ کن

Masoud جمعه 15 آذر 1398 ساعت 14:22 http://masmd@blogsky

علت این جدی گرفتن یا نگرفتن ها، به خاطر تغییر عرضه-تقاضاهای تو و فرد یا افراد مقابلت هست. دوست دارم در این مورد بیشتر برات توضیح بدم که پیام میدم بهت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد