Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شرارت قساوت جنایت

یکی از دوستان دوستان  دوستان

پسر هجده ساله

تیرخورد سر این جریانا

بردند بیمارستان یک بار عمل شده

خانواده ش گفتند که بعد عمل اول نیاز به عمل دوم بوده بهشان اعلام کردند که بیش از این عمل نمی کنیم 

گفتند پس می بریمش جایی که عمل کنند 

رییس بیمارستان گفته متاسفانه دستور رسیده که اعزام هم نکنیم بیمار این شکلی رو!!!

وای اگر این واقعی باشه

همین جا با هم باید اتش بگیریم قمه بزنیم به سرمان

چون خبر رسید طرف امروز پریتونیت (التهاب این پرده های شکم) کرد و مرد

این که دیگه رسما خلاف قسم پزشکیه!

یعنی چی اعزام نمی کنیم درمان هم نمی کنیم؟

توی اخلاق پزشکی چیز دیگری به ما اموختند

این چه مملکتیه از بالا دستی امر می کنند پزشک باید بکشه یا زنده نگه داره

نمی فهمم

خیلی نمی فهمم

تف به شرف نداشته شون

البته زیاد می بافند این روز ها ولی من باورش کردم چشماش واقعی بود

جوان ۱۸ ساله را کشتند. به همین راحتی.


و راستی اره تصور خوب آدم نسبت به یک نفر گاهی با یک بشکن عوض می شه

مثل تصور من نسبت به مهران مدیری که برگشته گفته:"اگر اقای خامنه ای بفرمایند خودم وارد صحنه خواهم شد."


خیلی کثیف و بدبخت و بیچاره ست

یادش به خیر چه قدر دوسش داشتم و فن ش بودم

یه زمانی آرزوم بود باهاش عکس داشته باشم

الان فقط بره گم بشه تو افق با این حرف هاش و جهان بینی

دست مریزاد ای هنرمند مردم! دست مریزاد!

خون مردمت کف خیابون رو فرش کرده، می خواهی به امر خامنه ای وارد صحنه بشی؟

دستت درد نکنه. 

فکر کنم تمام  اون خنده هایی که نشانده بودی به دل مردم به همین یک جمله دود شد رف هوا



نظرات 2 + ارسال نظر
یاقوت سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 12:35

من نشنیدم ولی بعد خوندن پست رفتم سرچ کردم ندیدم .. ولی اگه گفته باشه هیچی دیگه ..لعنت
امیدوارم عادل بمونه برامون (البته اینو با ترس میگم )

شن های ساحل سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 15:28

کاملا باهات موافقم البته انسان بودن ربطی به مذهبی که داری نداره....اینا انسانیت یادشون رفته یا به نفعشون نیست که یادشون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد