Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ازینجا ازون جا من تو او ما با شما

دوست دارم چند تا از استدلال های از نظر خودم چرتی که این دو روز شنیدم رو به اشتراک بگذارم.اون قدر که بعد

 از شنیدن هر کدومشان نمی دونستم دقیقا باید به کدوم دشت فرار کنم!

بعله من معتقدم به هر دیدگاهی باید احترام گذاشت. ولی نمی تونستم حتی بشنوم این ها رو. تحملم نمی امد.

به هر حال منم تو طول روز خیلی هاتون رو دارم صرفا تحمل می کنم.


۱:

- می گم شما اعتراض نمی کنید؟

- وااا! برای چی اعتراض کنیم؟ مگه چی شده؟

- قیمت بنزین...

- چیزی نشده که. واسه همه است گرونی ها.  اینایی که اعتراض می کنن می خوان وحدت ما رو از بین ببرن. ما یک ملت یک پارچه ایم. همون طور که تا قبل این زندگی کردیم بعدش هم پول در می آریم. چیزی نشده که.

(تو یه باکستر تمام عیاری!)



۲:

- اعتراض روش خودشو داره! می دونید با راه بندونی که ایجاد کردید چند تا ماشین عروس به عروسی هاشون نرسیدند؟ می دونید بهترین شب زندگی چند تا جوون رو خراب کردید؟

(فقط دغدغه ی عروسی جوون ها رو کم داشتیم. از مانیکور پدیکور ناخن هات چه خبر راستی؟)



۳: 

- چراااااااا امتحان لغو شده؟! ما می خواهیم امتحان بدیم. چرا مملکت قانون نداره.

(بعد همین یارو اگه امتحان برگزار می شد تمام نمره های هفت و هشت کلاسو درو می کرد! مورد بوده با خودخواهی تاریخ امتحان های قبلی رو هم رفته عوض کرده پفیوز.)


۴:

- به مطالعات آکادمیک من خدشه وارد شدهههه! من که کاری با سیاست نداشتم. چرا اینترنت منو قطع کردند؟

(هاعی کتابخوان سر در برف! هاعی مطالعه گر دغدغه مند! دقیقا چون کاری با سیاست نداشتی.)


۵: 

- بیایید بریم کوه؟

(پیشنهاد می دم شما یک نفر مستقیم بیای سر قبر من با این پیشنهادات سازنده!)


۶: 

- من کلاس را لغو نمی کنم. شما باید یاد بگیرید چه جوری متعهد باشید! 

(الو؟ تعهد به جامعه چی شد؟ اونو نداریم تو سرفصل ها؟)


۷: 

- نت قطع شده دیگه استوری هم نمی تونیم بذاریم.

( من قول می دم استوری دونتون رو تکمیل کنم. می شه یه دیقه تمرکز کنید؟)


نظرات 1 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 23:00 http://florentino.blogsky.com

به نظر من خیلی خوبه اعتراض، ادامه ش بدن تا من تو سکوت بخوابم.مرسی، اگه میشه میان ترم ها رو هم لغو کنن‌.
مچکرم

منم به دلایل دیگری در کنار شما دوست می دارم ادامه بدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد