Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ما باید به فکر هزاران سال بعد باشیم

حرف های رییس جمهور من رو می ترسونه! 

هزاران سال بعد؟

حاجی من واسه یک ثانیه بیشتر تحمل کردن شما ها دارم با خودم کشتی فرنگی می گیرم.

ته عق زدن کجاست؟ آقا من واقعا واقعا عقم گرفته.

بعد این داره برا من برنامه ی هزار سال آینده رو می چینه.

بذار بگم برنامه هزار سال آینده چیه،

من

و نوادگان من،

و نوادگان نوادگان من،

روزی هزار مرتبه

تنفر خواهیم ورزید.


عق تا اینجا که

با ایزوفاگوس نشستیم پا شبکه خبر،

دو دقیقه نشد،

اینقدر خامنه ای تو سخن رانی اش چرت پرت در کرد

ایزوفاگوس با یه حالت مستاصلگفت

:"می خوام خاموش کنم، تو نگاه می کنی؟"


ایزوفاگوس پونزده سالشه. بچه پونزده ساله هم فهمیده.


پ.ن. حالا اگه شانس منه فرمول جاودانگی کشف می شه ما باید کل این هزار سال فیگور های حضرات آقا رو نگاه کنیم.


پ.ن. داشتم فکر می کردم به خودشون می گند آیت الله! آیتِ خدا. نشانه ی خدا؟ ترسناک نیست؟ خدایی که تو نشانه اش باشی چی می تونه باشه ناموسا. از خود کتاب لردلاس کشیده شده بیرون یحتمل. شایدم فاجعه اسلاتر.

من اگه خدا بودم، به شخصه دیگه در اولین فرصت فراخوان می دادم و از هر گونه آیتی خودم رو بری اعلام می کردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 21:30 http://florentino.blogsky.com

همه چی تهوع آور و وحشتناکه

یعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد