Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

دو دقیقه

فقط دو دقیقه همون جایی که هستید وایسید تا برسم بهتون

دارم می آممم

دااااااارم می آم

گور بابای همه چی  امتحان درس دانشگا زندگی

دیگه طاقت ندارم

با هر بدبختی ای باشه برمی گردم

ولی قول بدید تا نرسیدم متفرق نشید


پ.ن. مطمینم این سری میشه دیگه این سری میشهههه

پ.ن بعدی.

نگفتم من بدبختم الان همین یکی دوستم هم که ادم حسابیه می میره؟ دیشب بهم اس ام اس داده واسه گرون شدن قیمت بنزین اماده باشیم! 

یعنی دیگه خیلی بدبختیه! دوست خود من رو به زور می خوان دربیارن جلو من با هم جنگ کنیم. ای تف

نمیر جون هرکی دوست داری نمیر اکی؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شن های ساحل شنبه 25 آبان 1398 ساعت 22:56

دو دقیقه ایستادم کسی نبود خخخ
خوبی؟

:))))))
مرسی شن های ساحل
من خوبم خوبم خوبمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد