Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بکینگ پودر

یه چند تا چیز دیگه هم بنویسم؟ خبردانم رم کرده.


به دوست سربازم سخت نمی گذره و بهم اسمس داد الآن و خیلی شاد شدم

نمره ی امتحانم در حد خودش ماکس شده :)))) (هیجده تامام)

اون آهنگ روسیه هم که پیدا شد و فغان

و یک خبر دانشگاهی خوشی گرفتم امروز که تا یک سال  و نیم آتی می تونید مطمین باشید علت تعداد بسیار زیادی از افسردگی های عود کننده ام دود شد رفت هوا! هر روزی داغون بودم، امروزم رو یادم بیارید. یادم بیارید خوش شانسی م رو. یادم بیارید که قرار بود مدت ها افسرده ش باشم ولی شانس آوردم.


پاییزه و پاییزه

فصل خنده های هیستریک

فصل هودی

شادی

فصل مرگ زیر پتو

رو برگ زرد بیا برو

فصل تبلت تو دست با لباس آستین دار درس خوندن!

فصل ماچ کردن پر های ژ

من فعلا مستم و نترسم ازچوب شهشهانش

هاهاهاهای

کلاه جک اسپارو گذاشته بودم رو سرم امروز! 


نظرات 2 + ارسال نظر
انیمه گرل جمعه 17 آبان 1398 ساعت 16:44

چقدر خوبه که خوشحالید :))))
من اصلا نمیشناسمتون و چون عصبی بودم با سرچ "قلمچی کوفتی" وبلاگتون و همین الان پیدا کردم.
خلاصه خوشبختم از آشناییتون

بعله بعله خوشحالی خیلی خوبه
فقط به حق همین روز های عزیز کاش من ریز ریز بشم دیگه از قلمچی ورودی نگیرم. :))) الان در حال حاضر خیلی چیز میزای کوفتی تر از قلمچی وجود دارند.

اتفاقا چند وقتی هست برای انیمه باز ها کامنت می گذارم اینور اونور شاید تو هم بینشان باشی اکثرا هم اسم هاتان شبیه به همه
الآن اسمت خیلی آشناست

ما نیز از آشنایی با شما همچنین و هم چنان.

انیمه گرل شنبه 18 آبان 1398 ساعت 12:54

چه جالب!
حالا خودتونم اهل انیمه هستین یانه؟!
ولی نه من از همون روشی که گفتم پیداتون کردم:))))

به میمنت و مبارکی، اگر مقبول افتد، با اجازه ی مامانم اینا،
بعله.
کمی تا قسمتی که البته رو به رشده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد