Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نصف نصف مساوی

اینم بگم دیگه می رم

(یعنی خوبه واقعا من محدودیت اینترنت دارم! آهای شمایی که گردنت درازه همیشه اینترنت داری، واقعا نمی دونم اگر جای تو بودم زندگی ام چه شکلی می شد!)


آقا استادم می گفت چهارشنبه این هفته (دیروز)،

روزیه که باید با یک دست بزنیم تو فرق سرمون چون امام عسکری مرده،

با یک دست بشکن بزنیم چون امام زمان به دنیا می آد!

و هم زمان با یک دستش می زد تو سرش با یک دستش بشکن می زد این قدر خواستنی شده بود که فغان من ذوب شده بودم اونجا!



حتی من اینم یادمه بچا... بچه که بودم هیچ وقت نمی فهمیدم که چه طور ممکنه امام عسکری قبل از به دنیا آمدن بچه ش مرده! 

منطقم درکش نمی کرد.

بعد به دوستام می گفتم اون ها می گفتند واهاااااای راست می گی تو چه قدر خفنی ما این همه مدت نفهمیده بودیم!

اصلا شاهکار. بچگی های من، خود شاهکار بود. بایست می بردند موزه لوور!


نظرات 4 + ارسال نظر
A جمعه 17 آبان 1398 ساعت 14:15

چه استاد بانمکی دارید:|

خیلی دوستش می دارم. اصلا تیکه پاره می شم وقتی دو دقیقه کنارش هستم. مثل کور مادرزادی که نمی تونه تابناکی خورشید رو تحمل کنه!

یاقوت جمعه 17 آبان 1398 ساعت 21:04

ببین کیلگ آغاز امامت امام زمان نه تولدش! (البته چیز مسخره ای که چن ساله صداو سیما باب کرده ) تو بد امام زمان نیمه شعبانه
امام زمان 255قمری بدنیا اومده و امام حسن عسگری سال 260 شهید شده ..پس هنگام شهادت پدرشان پنج ساله شون بوده

خب تبریک می گم به خودم مشکل سه تا شد!
یعنی یک تولد امام زمان داریم
یک به امامت رسیدن؟
مگه به محض تولد به امامت نمی رسند؟
خاک عالم.
تبریک می گم به خودم واقعا چون نیم ساعت هست دارم فکر می کنم نیمه ی شعبان کدام یکی از این دوتاست.
پس فکر کنم پستم رو هواست کلا با این چیزی که نوشتی
البته مطمئنا استاد درست گفته ولی من دقت به خرج ندادم و اشتباه نوشتم.

مرسی ما را از جهالت برهاندی. این اعدادی که نوشتی آی سوال خور کنکورش خوب بود عای خوب بود عای خوب بود
منم همیشه با اقتدار غلط می زدم

A جمعه 17 آبان 1398 ساعت 22:03

اره از همین پست و تعریف تو کاملا مشخصه که چه استاد باکمالاتیه!!!!!
جواب کامنت یاقوت رو هم خوندم و واقعا الان هنگم:|احتمالا استاد عزیزت هم فرق اینا رو نمی دونسته بهش بگو تا الکی نمک هاشون رو پخش و پلا نکنن

حضرت مقدس ای،
بنده روی استادم تعصب شدیدی دارم. دقت بفرمایید چی میگید و لحنتان رو هم درست انتخاب بفرمایید چون مقدسه برام، خب؟

اتفاقا سن بالا، مو های جو گندمی، و اخلاق بسیار با کمالاتی دارند که فقط می طلبه صبح تا شب در محضرشان بنشینی و کسب کمالات کنی و جیگرت حال بیاد.

حرفش هم درست بود و کماکان درسته، بله چهارشنبه از نظر جمهوری مبارک اسلامی مان نصف عزا و نصف جشن بود.
و ما باید با یک دست می زدیم تو سرمان با یک دست شادی می کردیم.
باید تا قبل اذان شب افسرده می بودیم و بعدش مانیاک می شدیم.
باید تا قبل از اذان از تلویزیون نوحه و این ها می شنیدیم و بعدش از این تیزر های گل و بته جقه دار.
او هم منظورش همین بود و سخنش رو به قلب این پارادوکس وارد کرد نه چیز دیگری.
حالا من علت جشن را نمی دانستم و یاقوت روشنم کرد وگرنه مشکل از ناقل بود که چرت نقل کرد نه از کس دیگری.

و مطمین باش اون قدری با شعور هست که وقتی از اعتقادات کسی با خبر نیست حتی اگر موافق هم نباشه چنین حرفی را جلوش نزنه. اینی که نوشتم درد و دل بود. بین دو نفر که توی یک تیم اند. صحبت های شاگرد استادی. مرید مرشدی.

یاقوت دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 11:23

خب اگه اسکای بذاره جواب بدم(چن روز برام خرابه )
اماما شهادت امام قبلی به امامت می رسن که یه جوری سرپرستی و ولی بودنه ولی از همون تولد عصمت دارند ( خودمم می دونم یه جوریه ولی این چیزیه که می گن )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد