Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

فرسوده من که از همه عالم فلان

وای یا خدا حالم واقعا حال نمی شه امروز

نازنین بیا منو بخوووووور

نازنین؟ نازنین؟


پ.ن. دیگه به نظرم از الان باید کم کم شروع کنید پر و بال خود را بگشاعید برای من دعا اینا کنید ایشالا نیفتم

همسایه ها یااااااری کنید تا من مدرک کوفتیم رو بگیرم

این چه قانون آشفته مسلکیه گذاشتند کف نمره بالای دوازده؟ مررضی چیزی دارند؟

الآن سوالم اینه ک

بخوابم بعد بیدار شم بخونم؟

یا بخونم بعد بیدار شم بخوابم؟


آه. فرسوده به علاوه ی آشفته. 

فرسفته ام. 

آشوده ام. 

همه اش با هم. 

حالم از خودم به هم می خوره که نمی خوانم خودم رو به این روز می اندازم. 

صد بار توبه کردم و آدم نشدم. صد بار. 

چرا نمی شه ما فقط یک امتحان داشته باشیم؟ با وقت خیلی خیلی زیاد برای مطالعه. نه اینجوری کثیف. رخت چرک طور. گربه شور طور. 

نظرات 2 + ارسال نظر
shayan یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 12:01 http://florentino.blogsky.com

حوصله ی آدم نمیکشه..چیه این درس خوندم واسه لقمه نون؟
کاشکی میشد آدم گرسنه ش نشه بشینه همش شعر بخونه و بنویسه.

یاقوت یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 23:31

امتحانو چیکار کردی یا هنوز ندادییش

ولی هدر وبت چه قشنگه سنگای کف رودخونه ویییییی

چرا شرکت کردم
این بار آش دهان سوزی نبود منتها
امید دارم صرفا چون گفتند ایتاد نمره اضافه می کنند
وگرنه که خقم همان افتادنه

هدر را من انتخاب نکردم نظر لطفته
خود بلاگ اسکای از اول این را گذاشت تو کاسه
منم هیچی نگفتم خواستم بهش ثابت کنم ظاهر بین نیستم و هر بلایی سر قالب بیاره برایم مهم نیست چون از سرم گذشته و قالب محبوبم را از دست دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد