Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

How to say hbd to a vampier

مطمئنم مطمئنم اگر یکی از کشور های مسیحی نشین بزرگ شده بودم، کل درآمد یک سالم رو بدون دوراندیشی و ذره ای تعلل صرف خریدن لباس و جینگیل جات هالوین می کردم،

همون طور که الآن واسه چهارشنبه سوری.

وای اصلا عاشق اینم یک اتاق داشته باشم پر از کاستوم های مختلف هالوین... شنل بتمن... هالک... اویل... اسپایدر من... سایبر من... جادوگری... خون آشامی... اسکلتی... دزد دریایی...

خلاصه ببخشید سطح دغدغه مون به آدم بزرگا نمی خوره. 


ولی ناموسا چارشنبه سوری خودمون دمش گرم خیلی باحال تره.

این خارجیا خیلی تیتیشن. ما ورژن وایلدشیم. هووووور.


پ.ن. آخرین گوگل سرچم رو داخل عنوان می بینید. چیزی که باهاش مامور اف بی آی مخصوص به خودم رو موفق شدم وحشت زده کنم.


پ.ن بعدی. مادرم از سر کار امد از خواب بیدارم کرد. کتاب رو بالای سرم دید. لاش رو باز کرد یک سوال پرسید با توجه به جوابی که دادم گفت عزیزم می افتی. گفتم آره می دونم. دوباره خوابیدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
shayan یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 12:04 http://florentino.blogsky.com

بده رشته ی خودت و مامانت یکی باشه ها‌.
من مامانم انسانی بوده، حالا کتاب اصول و فنونم رو برمیداره میگه این کتاب زرده هم چیز خوبیه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد