Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

علی بابا

شما هم تبلیغ آژانس مسافرتی علی بابا رو می بینید ابتدا یه دور مغزتون می پاشه که :" عهههه هورا بالاخره زن بی حجاب!"

بعد جمش می کنید و می شه :" عههععه هووورا مرد مو بلند!"

و بعد یک ساعت خودتون رو ارشاد می کنید که :"ناتانائیل بکوش عظمت در نگاه تو باشد ای بد بخت و ظاهر بین نباشی. اصلا به تو ربطی نداره هر کس هست هر طور دلش می خواد باشه."

یا فقط من فرو رفتم تو این تبلیغه هر بار سناریو چینی می کنم برای خودم؟


ولی من هنوز موندم چرا حجاب آزاد نشده. یعنی من هر بار این تبلیغ رو می بینم فکر می کنم زن بی حجابه با وجودی که از قبل هم زمینه دارم درباره اش و ده دور به مغزم گفتم این مرد مو بلنده. الآن خیلی فرق می کنه که مو های کی باشه تا حلال حرامش مشخص شه؟ ما که هر دوتا رو یکی می بینیم. چم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد