Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بگو: زنده باد زندگی

خب دو عدد آهنگ بهتان معرفی می کنم پامپکین کیکای من باشد که جمعه مان مثل پنج شنبه مان نباشه!

والا تو سرویس بودم یکی از دوستام صدام زد گفت کیلگ بیا ، یه آهنگ می خواهم برات بگذارم، مخصوص خودته اصلا.

تو خود سرویس که یه ده باری روی ریپیت گذاشت برام.

و الآن بالاخره وقتی از خواب بیدار شدم یادم افتاد که دانلودش کنم.

خدا لعنتش نکنه. موندم چه شکلی مثلا حس کرد من می تونم احساس داشته باشم نسبت به این آهنگ.

یه چند تا آهنگ که خوشمان می اومد رو با هم صحبت کرده بودیم قبلا ، واقعا خوب دستش اومد. 

من کتاب بلدم پیشنهاد بدم این شکلی ولی هنوز تو آهنگ مهارت خاصی ندارم.


خلاصه آره بیشتر از این زر نزنم برید دانلود کنید... شاید آهنگ فاو شما هم بود!


۱) آبی دریا قدغن - شهریار قنبری


دومی هم،

۲) قصه ی دو ماهی - گوگوش

اینم گوش بفرمایید.


در مورد دومی سر جریانی خودم پیدایش کردم... و می دونی صدای ساز های داخلش من رو یاد هری پاتر می اندازه. اون حالت مجیک طوری و میستری طوری و ادونچر طوری.


پ.ن. می فرمایند تکراری بود! خب یه دوش ده دقیقه ای بگیرید بیایید بیرون و بعدم خوشگله ی تی ام بکسم دانلود کنید. به من چه! می خواستم فاخر معرفی کنم دو دیقه! ولی پاییزیه مدلش. نیس؟ کاملا حس پاییز رو به من می ده. پاییز سرد و نارنجی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shayan جمعه 26 مهر 1398 ساعت 09:42 http://florentino.blogsky.com

هر دو را گوش داده ایم باباجان

آره بابا من اصلا آهنگ گوش ندادم
خصوصا فارسی رو که ده هیچ عقبم همیشه
باز زبان های دیگر رو همه با هم عقبیم دیده نمی شه

خیلی زیاد احتمالش هست چیزایی که می گذارم رو ده بار شنیده باشید بعد من تازه کشف کرده باشم بیایم هزار پاراگراف درباره اش با ذوق بنویسم و پاره پوره کنم خودمو بی خود

shayan جمعه 26 مهر 1398 ساعت 09:44 http://florentino.blogsky.com

دو پنجره ی گوگوشو هم گوش کن

چش چش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد