Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خاک عالم

امروز به طور رسمی در دفتر کار (بخوانید مطب) اختصاص یافته به خودم مریض ویزیت کردم. بدون اینکه مهر و شماره نظام داشته باشم!

و تنهایی. :دی

اولین تجربه ی میم مالکیتم برای کار نیست. یا برای اتاق... یا اینکه چایی بیارند.. یا منشی بیاد تو... این ها همه رو قبلا هم تجربه کردم.

ولی خاااااک عاااااالم اولین تجربه ی میم مالکیتم به عنوان کار یک پزشک و میجر دانشگاهم هست. و نه به عنوان یک پزشک حتی، به عنوان یک فلو. :)))) 

خاک عالم.

فقط خاک عالم.

و ها ها ها خیلی کیف داد.

فقط یکم بیش از حد برای یک پزشک فوق تخصص متواضع و جوان و گوگولو بودم.

ولی شرط می بندم هیچ کدوم از بچه هامون نه جربزه همچین کاریو داشتن نه تخمشو نه عرضه شو نه هیچی شو کلا. 

ها ها. 

راه صد ساله رو یک شبه رفتم.



البته ببین من ازینایی نبودم که حرص می زنن واسه کلینیک و بیمارستان و اینا، اکثر بچامون ندید بدید بازی در می آرند. وای مثلا سر این کمپین های فشار خون یک ندید بدید بازی ای در می آوردند که برن یه فشار بگیرن از ملت و فکر می کردن الان دیگه نسخه ی تکثیر شده ی پروفسور سمیعی اند با یه کاف تو دستشون.


ولی خب به هر حال اینم اولین من بود. اولین مطبم!

زود تر از اینکه هر کدومشون اولین مطبش رو تجربه کنه.

همین که رکورد اولین ویزیت و مطب تنهایی تا آخرش دست خودم می مونه واسم کافیه. حالا هی برند خر بزنند. حاجی کجای کاری ما نشستیم داخل مطبمون داریم مریض ویزیت می کنیم.


یعنی هر کدومشون خدا وکیلی هرکدومشون بخواد واس من شاخ بازی دربیاره ازین به بعد فقط جاشه زل بزنم تو چشاش بگم حاجی اون زمان که تو استاژر بودی هریسون و سیسیل و شوارتز می زدی تو سرت و لوله آزمایش می دادن جا به جا کنی و فشار خون بگیری، من تو مطب فلو مریض ویزیت می کردم! و بعد ولشون می کنم تو افق از همون جهتی که می پسندند محو بشن.


حالا چند تا مریض دیده باشم خوبه؟ :))))))


پ.ن.ایشالا رکورد اولین عمل تنهایی هم خودم به دست بیارم دیگه در اوج می کشم کنار راه واس بقیه وا شه. ما که بخیل نیستیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد