Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی فلو هم بعلهههه

آقا اصن همین که امروز بالاخره من یکی رو پیدا کردم درباره روح الله زم باهاش حرف بزنم بسّه :))) آخیش! (لولش کرم وجود) اصلا هم مهم نیست که فلوعه مملکته :>

خیلی خوب بود کلا یکی دو دقیقه بین مریض ها گفتیم خندیدیم سر این قضیه 

می گفت از آمد نیوز خارج بشید من خودم همان دیشب لفت دادم.. که خب فهمیدم شخصیتش یکم از این ترسو حزب باد هاست که حرف ملت خیلی سریع روشون اثر می گذاره ولی همین که تو جمع هشت ده نفره ای که آشنایی نداره با هیچ کدامشون حرف هاشو می زد و ترس نداشت ثابت می کرد اونقدرا هم ترسو نیست از من شجاع تره اقلا!

بقیه بچا هم مثل هویج از آلویز از همیشه نگاه کردند 

غیر این بود تعجب می کردم

به خدا بگم یه سری هاشون اصلا نمی دونستند قضیه چیه الکی نگفتم که خب اشکالی هم نداره هر کس فعالیت هایش در یک زمینه ایه منم خودم همین سیاست رو هر شیش ماه یک بار آن و آف می کنم ازم انرژی می گیره الان همین که می دونم رئییس جمهور چه کسی هست کافیه! یا مثلا اصلا درباره ی فیلم ها و بازیگر های ایران اطلاعات ندارم

در حدی که یک بار اسم یکی از بازیگر های خانم رو گفتند یادم نیست کی فکر کنم الهام پاوه نژاد بود و خب من فکر کردم یکی از بچه های دانشگاست و گفتم سال چندیه نود و سه ایه؟ و این ها تا یک ربع می خندیدند به سوتی بنده.


بیانیه شفر هم بخونید جیگرتون حال بیاد من که خعلی حال کردم چشام قلبی شد


هان راستی یک کوتیشن محبوب پیدا کردم امروز که شدیدا دوست دارم دیالوگ کتاب بشه!

داشتیم تشکر می کردیم از رفیقمان.

که در انتها به من گفت شما تشریف بیارید در آغوش اسلام و دست هاش را باز کرد. دیدن ترکیب این جمله با حالت صورتش خیلی حس خوبی به من داد. قشنگه، نیس؟ دوست دارم صحنه ی کتاب بشه. خیلیییی دوست دارم صحنه ی کتاب بشه. احساسات انسانی.. احساسات انسانی. 

تا حالا این ترکیب از واژه ها رو نشنیده بودم و دیدم چه استعمال جالبی! حالا نمی دانم دیالوگ کلیپی فیلمی چیزیه یا خودجوش از خودش در آورد.

منم طبیعتا تشریف بردم در آغوش اسلام. نمی شد که آغوش اسلام رو ولش کنم. :))))



نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

در مورد مردک روح الله زم من فکر می کنم به طور کل آدم مرموزی بود. از همان روزهای اول می شد از سیاست این رسانه چیزهایی فهمید.

این جریان دستگیری اش هم مرموز بود.

خلاصه این که این اخبار آبکی را زود باور نکنید. بلکه از دل آن ها تحلیل کنید و چیزی بیرون بکشید.

به نظرم باید سیاسی بود و سیاست را فهمید. ملت های خوشبخت جهان همه سیاست را می فهمند.

مثل رای که دادنی نیست. باید آن را فهمید و بعد داد.

این تحلیل های آبکی عوام هم فقط خنده دار است. در حقیقت اگر کمی دقت کنند خیلی چیزها را متوجه خواهند شد.

موید باشید.

بحث من خود اصل سیاست نیست
اصلا وقت تلف کردن سر تحلیل های سیاسی کار بیهوده ایه از حوصله ی منم خارجه
دقیقا بحثم خود اکیپ زم و مسیح و خلاصه این جوونایی هستن که بهشون اعتقاد دارم و از کارشون خوشم می آد
پشت پرده رو که نمی شه فهمید الآن
ولی من کلیپاشون رو می بینم و خوشم می اومد و راست ترین بود برام بین بقیه منابع اطلاعاتی
الآن همین مرموز بودن هم جزو اخبار آبکی ای ه که می گی. چند نفر موج دادند تو توییتر که مرموزه پس همه راه افتادن دنبال سرشون که آره مرموزه
الآن ده تا روایت داریم.

اون تیکه ی مثل رای دادنی نیست هم چند جور خوندم نفهمیدم وژدانا
سیاست مثل رای دادنی نیست؟ سیاست رو می دن؟ :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد