Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی مغزت فرو کرده توش و نمی کشه بیرون

شخصیت دختر یک داستان عشقولانه ی  تلویزیون با قهر و ناز رو به شخصیت پسر داستان:

- دیگه از بهانه هات خسته شدم!


چیزی که من می شنوم:

- دیگه از مقاله هات خسته شدم!


کاملا هم منطقانه.

نظرات 1 + ارسال نظر
استا جمعه 19 مهر 1398 ساعت 22:00

منطقانه؟

وای یه دوست دارم
برای همین واژه یه واژه ی ترکیبی دیگه به کار می بره
هر چی زور زدم اونو استفاده کنم یادم نیومد! :(((

دمت گرم گرم گرم. به خاطر این کامنت تو جرقه ش زده شد و یادم اومد اصطلاحش..
نمی دونی چه قدر ناراحت شدم کل طبق معمول چیزی یادم نمی آد
یادم اومد. می گه منطقه ای. همیشه وقتی می خواد اذیت کنه می گه منطقه ای بود! هی همیشه تو جمع می گه آفرین خیلی منطقه ای گفتی...

بعد منم بخوام اذیتش کنم می گم نه خیر منطقه ای نبود ناحیه ای بود! استانی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد