Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

دست آورد پا آورد مماخ آورد کله آورد

آدمیزاد غمش می گیره وقتی می بینه تنها یا مهم ترین دستاورد زندگی تون تو کل این بیست و اندی سال یه مدیکال استودنته که اون بالا می نویسید.

چی کار کردی این همه مدت؟ فقط یه مدیکال استودنت داری باهاش مثل مگس کش بکوبونی تو سر اطرافیانت؟

تو توی مدیکال استودنت خلاصه می شی؟

شغل هامان ما را تعریف می کنند؟


به شخصه خیلی وقته بایوگرافی ها را خالی می گذارم

آخرین بایویی که پر کردم همین جا بود شش سال پیش

به نتیجه رسیدم واقعا نمی شه خودم رو توی چند کلمه خلاصه کنم

می گذارم برداشت آزاد داشته باشند ملت

هر کس به نحوی

هر کس هر چی فهمید از وجودم


نظرات 1 + ارسال نظر
shayan پنج‌شنبه 11 مهر 1398 ساعت 13:09 http://florentino.blogsky.com

ملت کون خودشونو پاره کردن واسه عنوان. انکار نمی کنم، منم از همین ملت بودم..ولی تو این یه هفته یه چیزایی شنیدم و یه استاد هایی دیدم که کلا ذهنیتم عوض شده و میگم‌ چه احمق بودم..!

منم بیوم خالیه

من واقعا نبودم. دوست داشتم باشم ولی هر چه قدر فکر می کنم از همان نوجوانی هم که اوج تو چشم کردن و منیت آدمیزاد هست و اقتضای سنشه، من باز هم از عنوان کردن خودم فراری بودم. حس می کردم بقیه به حد کافی خودشان رو تو چشم می کنند دیگه نیازی به این حرکات جلف از جانب من نیست! نمی دونم از خجالت بود از عدم اعتماد به نفس بود چی بود ولی هیچ وقت هیچ چیزی ننوشتم درباره ی خودم. از این که به من توجه کنند یا کسی ان ها را بخونه و قضاوتم کنه واهمه داشتم. حتی از اینکه کسی صفات خوب و خفنم را بفهمه واهمه داشتم. اصلا دوست نداشتم هیچ کس در جریان هیچ چی باشه چون فکر می کردم عمرا هیچ کس نمی فهمه و صرفا یک پوسته ی تو خالی می شه.
عموما هم به خاطر همینه که وقتی از دوستان یا نزدیکان یکی از ساده ترین حقایق زندگی من را می فهمه کرک و پرش می ریزه. چون کلا اطلاعات شیر نمی کنم درباره ی خودم باهاشون.

شاید اینستاگرامم دو سال تو جوانی ها فقط لقب سمپاد و چند تا خرت و پرت دیگه را یدک می کشید و بعدش از اون زمان به بعد دیگه خالی محض بود.
خاک بر سرم بشه رسما.
همه جا هم اکانت داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد