Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تو کیش/میشی

# "تو دکتر خوبی می شی" چیست؟


جمله ای است که با شوق و ذوق از در و دیوار و دوست و آشنا و خانواده و اساتید بر فرق سر  بنده می باره، حالی که خودم می دونم گه خاصی نخواهم بود. اطمینان هم که نه، یقین دارم.

فقط ناراحتم چون یک روزی قرار هست این ایمانشان رو به من از دست بدند.

کاش می شد هر بار که این جمله را می گند بر می گشتم تو چشم هاشان نگاه می کردم و می گفتم که:


" هی یو! فکر می کنم باید توی ذهنیتت نسبت به من تجدید نظر کنی. چون من از هیفده به بعد تقریبا در حال عق زدن مداوم از آدم ها هستم و اورالی فکر می کنم حیوانات ارزش بسیار بیشتری از انسان ها دارند و انسان ها باید هرچه سریع تر منقرض بشند و دنبال همان دکمه قرمزی می گردم ک سران پنج کشور جهان بهش دست رسی دارند و بمب های هسته ای کل زمین را فعال می کنه و کره ی زمین را از هم می پاشونه چرا که فکر می کنم تسهیل انقراض بشریت مهم ترین و مفید ترین رسالتیه که می تونم انجام بدم در کل کائنات. مطمین هم باش اگر روزی زیر دستم بیاد دریغ نمی کنم و فشارش می دهم. و آره. نه واسه ی حس نوع دوستی اومدم تو این رشته، نه می خواستم پروفسور سمیعی بشم نه فداکار بودم نه هیچی! با تنفر اومدم. از تو تنفر هم چیزی در نمی آد. فقط اومدم دکتری چون پول توش بود و زورم کردن وگرنه که الآن صدای منو می شنیدید از کالیفرنیا آمریکا در حالی که داشتم روی پروژه های بیوتروریسمی و کامپیوتری اف بی آی کار می کردم. آدما خیلی بی لیاقت تر و خودخواه تر و احمق تر از اونند که جانشان ارزش سیو کردن داشته باشه. آدما لیاقتشون همون مرگه. و بعله منظور از آدما... کل آدما! حتی خودم."


# حالا "تو دکتر خوبی نمی شی" چیست؟


جمله ای است که باز هم گاها از طرف اساتید بر فرق سر اینجانب می بارد حال آنکه این یکی را دوست دارم یک خطی جوابش را بدهم:

"از اولش هم هیچ وقت چنین تصمیمی نداشتم استاد."


نظرات 3 + ارسال نظر
استامینوفن جمعه 12 مهر 1398 ساعت 03:21

عنوان رو چطور باید خوند؟

آرایه ی ایهام از یک جوک قدیمی که محتواش را یادم نیست:

تو کیشمیشی؟ (داخل آجیل)
تو کیش می شی؟ (چه نسبتی با او داری؟)

استامینوفن جمعه 12 مهر 1398 ساعت 15:32

یه جور دیگه هم میشه خوندش حتی!
تو کیش میشی(کیش شدن شطرنج)

آره این را هم می خواستم برایت بنویسم آیدا ولی تو جوکه نبود خب

استامینوفن جمعه 12 مهر 1398 ساعت 15:33

حالا کدوم یکی از موارد منظور تو بوده؟

هر دو تاش دیگه.
اینکه هی می آیند واسه آدم رمال بازی در می آرند که تو در آینده فلان می شی من را یاد اون جوک قدیمی انداخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد