Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

دستیار یک شبح

یا خود خدااااااا

اونیکس داره قسمت دوم دارن شان رو نشان می ده.

تا حالا هشت نه سال منتظر دیدن یک فیلم بودید؟

خیلی دیر..

ولی واسه امروز واقعا خوبه!

نظرات 1 + ارسال نظر
نارنجی جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 01:21

یا حضرت پشم
من اصلا نمیدونستم فیلم کتاباشم ساختن

نمیدونم چرا هیچوقتم به ذهنم نرسیده بود که در موردش سرچ کنم بفهمم

ببین خودتو که کوتاهی می کنی در طرفداری کردن!!! :دی
خب حالا من هم که ده ساله می دانم خیلی غلط خاصی نکردم درباره ش چون کلا خیلی سختم هست فیلم دانلود کردن و فکر کنم اون زمانی که تبش را داشتم، لینکش نایاب بود.

ولی بالاخره بعد این همه مدت به مرحله ای رسیده که وارد شبکه های رایگان بشه.
اتفاقا بازیگر استیو توش همون نقش پیتا توی هانگر گیمزه.
حالا نمی دونم هانگر گیمز دیدی؟
این رو قبل هانگر گیمز بازی کرده.

کرپسلی شون هم خیلی خفنه. خیلیییی دوستش دارم.
کلا من تو کتاب و حالا تو فیلم خودم رو با کرپسلی خفه کردم. :دیییی
ولی اصلا هیبرنیوس تال یا اصلا خود دارن... اصلا حال نمی کنم با شخصیت های این ها. دیسموند تینی ش هم خوبه. قشنگ مثل آمبریج درست انتخابش کردند به نظرم.

ببین کلا وقت کردی. بدک نیست. هرچند با کتاب تفاوت هایی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد