Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گاف پلاک

شت شت شت

تا حالا پلاک ماشین با گاف دیده بودید؟

من امروز برای اولین بار دیدم.  

پلاکی که وسطش گاف داره.


نظرات 3 + ارسال نظر
نارنجی سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 04:00

من اصلا نمیدونستم پلاک با گاف وجود نداره :/
چرا مگه گاف چشه؟مگر گاف چه کم از ه و نون دارد؟

مگر دیده بودی؟
اگر برایت این قدر عادی هست یعنی دیده بودی و این فرض من رو نقض می کنه.
گاف هیچ چیزی کم نداره! اونا خیلی بی خود و بی جهت ریخته تو جامعه.

خیلی ادبی طوریه به نظرم. گاف.

shayan سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 10:21 http://florentino.blogsky.com

احتمالا اختصاصی گارفیلده

(وی دارد گارفیلد می بیند و در آن جو است)

عخی گارفیلد چند؟
این گارفیلد رو به همراه استوارت لیتل من بسیار دوست داشتم.
خیلی زیاد. همه ش هم می گفتم حق با گارفیلده.
اودی هم ایزوفاگوس بود برام. همچین حسودی بودم.
دیو واقعا واقعا به گارفیلد بی توجهی می کرد!

روحیات قشنگی دارید به روحیات قشنگ منم سر بزنید. داشتم فکر می کردم مخصوص به فنا رفته هاست. (مودبانه فرمودم بگیرید خودتان)

شهرزاد چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 07:25

کامنت نارنجی :)))))))))))

کامنت صورتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد